Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Řešení reklamace trvá od 08.03.22, nyní máme 22.04.22.
Bohužel dodavatel(XXXLutz) není schopen sdělit předpokládaný termín dodání.
Konkrétně se jedná o špatně dodanou zásilku (viz. níže).
Jedná se o špatné dodání dveří komody. Byly dodány dvoje levé dveře(z pohledu na komodu), namísto 1x levé a 1xpravé dveře
Stěžuji si tedy na přístup a neinformovaní o průběhu reklamace.
Odpověď: "Zboží od dodavatele stále nebylo naskladněno"
Skutečně se vám zdá, že tato odpověď je dostačující?
Bylo by ideální vědět, co se dělá pro to aby reklamace byla vyřešena....
Skutečně nemám zálibu ve stálém připomínání, že reklamace ještě nebyla vyřešena...
S pozdravem
Miloš Kučera
komoda artemis art.001170001312
V co nejkratší době dořešit reklamaci, čas na vyřešení byl již překročen.
Ideální by bylo požadované dveře vzít z jiného balení stejné komody skladem, a později si je doplnit.
Produkt zatím nechci vracet ale pokud bude stále trvat tento laxní přístup, nezbyde nic jiného než se s komodou rozloučit.
Nicméně rád bych upozornil na náklady spojené s montáží a dopravou...
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.