Společnost


Milan Unzeitig - QUEEN FASHION

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5710Proplacení cestovních výdajů za opakovanou reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2015, před 10 lety

Taťána Petříková

Znění stížnosti

Dobrý den,

vzhledem k faktu, že reklamace NEBYLA uznána jako OPRAVNĚNÁ Vám cestovní náklady hradit nebudeme. To že jsme se rozhodli Vám vrátit peníze byla naše dobrá vůle a vstřícný krok.

Unzeitig

co si to dovolujete ? Kdo lže ? Ukažte mi jediný doklad o tom, že reklamaci jsme uznali. Byla to naše dobrá vůle. A velmi rád s Vámi budu řešit tuto záležitost soudně. Bez problému.
My totiž nejsme půjčovna oděvů.
Unzeitig

od 3.11.2014 jsem žádala několikrát pana Unzeitiga o proplacení cestovnívh výloh, jelikož jsem opakovaně reklamovala dceři kabát. Bylo tímto mužem sděleno, že není zaopatřovací ústav, že obnošené věci zpět nebere a že vrácení peněz byla JEHO DOBRÁ VŮLE..... Uznaná reklamace, není žádná jeho dobrá vůle, ale je to zákonem dané, stejně jako proplacení cestovních výdajů. Kabát není celoroční oděv, ale sezonní, tedy byl nošen minimálně ani ne jednu sezonu, tak nechápu neomalenost a drzost pana Unz., při požadování cestovních výloh. Co je to za drzost? Veškeré zprávy mám uložené, mohu jej na požádání doložit. nejde nám do hlavy, jak takový člověk může vykonávat vedoucí, či vyšší funkci
TOTO BYLA ODEZVA MAJITELE PRODEJNY....


Produkt

viz rekl. protokol


Požadované řešení

Zakoupila jsem kabát v outletu, po čase se začal párat, opakovaně jsem jej reklamovala. V souvislosti s reklamací kabátu, jsem žádala o proplacení cestovních nákladů,podle § občanského zákoníku mám nárok na náhradu nutných nákladů /cestovní výlohy, telefonní poplatky, případně i náklady na přepravu reklamovaného zboží k poskytovateli služby/ které mi vznikly v souvislosti s uplatněním druhé a poslední reklamace ze dne 27. 8. 2014 viz.: přílohy, KTERÉ ZŮSTALY NA PRODEJNĚ. Požaduji úhradu nezbytných cestovních výdajů MHD /vozidlem/, adresa prokazatelných dle ID dokladů zaslaných v příloze /kopie OP včetně vlastnoručního podpisu a číslo účtu/.
Jedná se celkem o 8 jízd MHD po 32,-Kč, což činí celkem 256,- Kč, které požaduji proplatit dle OZ. Nemohu poskytnout k dispozici jízdenky, jelikož cestuji autem, předkládám toto potvrzení zároveň jako ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ k prokázání nutných cestovních nákladů spojených s touto reklamací. Pod pojmem „dopravní prostředky hromadného cestování“ se rozumí vlak, či autobus /MHD/. V mém případě skutečně nejsou jízdenky zapotřebí, neboť cena MHD je jasně dána tarifem příslušného jediného dopravce na území hl. města Prahy a logicky prokázána TP dle OP. Pokud budete trvat na prokázání cesty autem, doložím k výpočtu VTP od mého vozidla rovněž dle OZ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2015 15:19, před 10 lety

Ze zákona má spotřebitel nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, čímž se samozřejmě myslí jen reklamace oprávněná. Tyto náklady jsou chápány jako ty nejmenší nutné, ne vždy je totiž účelné vézt věc do prodejny vozem, jindy zase může spotřebitel využít prodejnu, která je blíže jeho bydlišti.

Prodávající v tomto případě tvrdí, že reklamace nebyla uznána. Právní jednání je však nutné posuzovat dle jeho obsahu. Pokud tedy spotřebitelka uplatnila reklamaci a byly jí vráceny prodávajícím vráceny finanční prostředky, soud by i mimo jiné k takovému jednání při hodnocení skutkového stavu přihlédnul, protože by se zabýval skutečností, zda na zboží byla skutečně vada a reklamace byla důvodná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 16:41, před 10 lety

Subjekt Milan Unzeitig - QUEEN FASHION nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.