Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:792
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#57103Shnilé ovoce na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2022, před 3 lety

Mirka Chladkova

Znění stížnosti

Dobry den, dnes rano jsem nakupovala na Vasi prodejne v Rudne. Nekolik druhu zlevneneho ovoce na prodejne bylo shnile (jahody, bio jablka, avokado). Vase pani prodavacka na moji vyzvu reagovala pouze pokyvnutim, ze se k tomu kolega pak dostane. Moje shnile ovoce dala na stranu a rekla mi, ze az zaplatim, tak si mam ovoce vybrat jeste jednou. To by pro me ale znamenalo projit s miminkem celou prodejnu znovu a vystat dlouhou frontu. Chapu, ze se muze stat, ze se shnile ovoce prehlidne, ale reakce Vasich prodavacu by mela byt jina. Priste na to neupozornim ji ale rovnou COI, kdyz o to Vasi zamestnanci nestoji. Dekuji Chladkova


Produkt

shnile ovoce (jahodz, bio jablka, avokado)


Požadované řešení

Upozornete prodejnu Rudna o me stiznosti, tj. o stavu kvality jejich ovoce a jejich neadekvatni reakce na me upozorneni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2022 10:46, před 3 lety

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2022 12:07, před 3 lety

Dobrý den, paní Chladkova, je nám líto, že jste se v naši rpodejně setkala s ovocem ve špatné kvalitě. Děkujeme ovšem za zpětnou vazbu. Neprodleně ji předáme odpovědným vedoucím, kteří sjednají nápravu. Věříme, že příště už bude vše v pořádku. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2022 23:43, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 13:28, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.