Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobry den, dnes rano jsem nakupovala na Vasi prodejne v Rudne. Nekolik druhu zlevneneho ovoce na prodejne bylo shnile (jahody, bio jablka, avokado). Vase pani prodavacka na moji vyzvu reagovala pouze pokyvnutim, ze se k tomu kolega pak dostane. Moje shnile ovoce dala na stranu a rekla mi, ze az zaplatim, tak si mam ovoce vybrat jeste jednou. To by pro me ale znamenalo projit s miminkem celou prodejnu znovu a vystat dlouhou frontu. Chapu, ze se muze stat, ze se shnile ovoce prehlidne, ale reakce Vasich prodavacu by mela byt jina. Priste na to neupozornim ji ale rovnou COI, kdyz o to Vasi zamestnanci nestoji. Dekuji Chladkova
shnile ovoce (jahodz, bio jablka, avokado)
Upozornete prodejnu Rudna o me stiznosti, tj. o stavu kvality jejich ovoce a jejich neadekvatni reakce na me upozorneni.
|
Tweet |
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, paní Chladkova, je nám líto, že jste se v naši rpodejně setkala s ovocem ve špatné kvalitě. Děkujeme ovšem za zpětnou vazbu. Neprodleně ji předáme odpovědným vedoucím, kteří sjednají nápravu. Věříme, že příště už bude vše v pořádku. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.