Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#57112Neoprávněně účtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2022, před 3 lety

Petra Weigertová

Znění stížnosti

Dne 20.1.2022 obdržel můj otec prostřednictvím České pošty zásilku č. 12235987 s produktem - OmegaMarine Forte+® Roční balení + kávovar.
Tuto zásilku si objednal po té co jej firma telefonicky kontaktovala a přemluvila k odběru s tím, že zaplatí 199,- Kč měcsíčně.

Když jsem toto zjistila a přečetla jsem recenzi na tyto vitamínové doplňky zásilku s kávovarem včetně dvou balení vitamínových doplňků jsme v zákonné lhůtě 14 dnů zaslali 24.1.2022 zpět. Zároveň jsme požádali i o vymazání jeho osobních údajů z jejich databáze.

Do měsíce otci přišla složenka kde po něm firma znovu požadovala zaplatit fakturu č.12235987 na částku 199,-Kč. Otec na tuto složenku nereagoval (je mu 75 let). Firma s upomínkami nepřestala a 30.3. přišla další složenka na 359,- Kč s tím, že si k částce přičetla i administrativní poplatek 160,-Kč. Firma v přiloženém dopise vyhrožuje, že předá částku k vymáhání a bude požadovat po otci i náklady řízení a právní zastupování. Otec volal na info linku a tam mu bylo sděleno, že částka 199,- byl za to, že vrácené zboží bylo načato. To otec potvrzuje, že vitamínové doplňky otevřel.


Produkt

megaMarine Forte+® Roční balení


Požadované řešení

rozhodně nechceme výměnu ani vitamínový doplněk zaslat zpět. Nedůvěřujeme kvalitě těchto údajných vitamínových doplňků, aby otci spíše neuškodily.

Nejsem si jista výši požadované částky za to, že bylo balení načato? Firma v reklamě klientům nabízí i balení na zkoušku.

Již vrácení zboží vyšlo na 190,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 07:17, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Pokud by však spotřebitelka smlouvu o pravidelném zasílání zboží uzavřela, je třeba pro její zrušení odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. V případě, že je spotřebitel názoru, že nedošlo k vymazání osobních údajů, může se spotřebitel obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2022 13:09, před 3 lety

Vážená paní Weigertová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že naše společnost obdržela objednávku ročního balení produktu OmegaMarine Forte+ a to prostřednictvím objednávkového telefonního hovoru v měsíci lednu 2022. Na základě této objednávky bylo zboží vyexpedováno, s termínem doručení okolo 18.1.2022. Každý zákazník má samozřejmě právo odstoupit od sjednané smlouvy a vrátit zboží i nad rámec zákonné lhůty 14ti dní, a to do 90ti dní od jeho obdržení. Dle obchodních podmínek je však nutné zboží vrátit v neporušeném (neotevřeném) původním obalu (produktové balení, na kterém je uvedeno jeho složení včetně obsahu). Naše společnost eviduje v měsíci únoru 2022 vrácení produktu, kde ovšem byly obě lahve tohoto ročního balení otevřené. To je tím důvodem, proč se související pohledávky nestornovaly. Uvádíte, že naše společnost nabízí také balení na zkoušku - ano, např. na našich webových stránkách je možné objednat měsíční balení produktů na zkoušku jednorázově. Ve Vašem případě však šlo o objednávku ročního balení. Abychom celou záležitost vyřešili, můžeme Vám nabídnout znovu zaslání produktu na Vaši adresu. V případě jakýchkoliv dotazů nebo požadavků mě neváhejte kontaktovat a to přímo na můj email marta@naturamed.cz.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2022 06:40, před 3 lety


Petra Weigertová

Dobrý den, to že byli obě balení otevřené je pravda.
Žádné další balení však odmítáme. Jsme přístupni k tomu, že firmě uhradím adekvátní částku za to, že balení bylo otevřeno. Max. 1 splátku 199,- Kč
Předem děkuji za Vaši pomoc.
P.Weigertová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2022 11:33, před 3 lety

Výše nastíněné řešení spotřebitelky je podle našeho názoru adekvátní, jelikož z její strany došlo k odstoupení od smlouvy (resp. výpovědi), které platí minimálně pro všechna budoucí plnění. Na druhé straně lze uznat nárok společnosti na proplacení již doručených, ale načatých vitamínových tablet, neboť tyto jsou v takovém stavu (po spotřebitelově navrácení tohoto zboží zpět společnosti) patrně dále neprodejné.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reakce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2022 15:54, před 3 lety

Vážená paní Weigertová,
děkujeme za Vaši reakci. Vzhledem k tomu, že roční balení produktu OmegaMarine Forte+ je baleno do dvou lahví po 360 kapslích a obě Vámi vrácené lahve byly bohužel otevřené, pro nás se tak jedná o znehodnocené zboží, které musíme zlikvidovat. Z tohoto důvodu Vás poprosíme o úhradu produktu. V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat přímo na můj email marta@naturamed.cz.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2022 21:09, před 3 lety


Petra Weigertová

Dobrý den, s návrhem společnosti rozhodně nemohu souhlasit. Nechceme platit za něco co jme společnosti vrátili. Otec je důchodce 75 let a ze strany společnosti došlo k zneužití jeho důvěřivosti. Po telefonu ho přesvědčili k odebrání produktu. Otec si navíc myslel, že vše je jen za 199,- Kč a když uhradí dalších 199,- dostane další balení. Až když přišla faktura na uhrazení tak jsem mu musela vysvětlit, že to tak není a že musí uhradit 12x 199,- Kč za tyto dvě balení. Pouze s tím, že to má rozpočteno do jednoho roku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 16:15, před 3 lety

Při řešení stížnosti jsme doposud vycházeli ze skutečnosti, že je spotřebiteli objednané zboží dodáváno částečně každý měsíc a nikoliv, že se jedná o jednu dodávku, kterou spotřebitel v měsíčních splátkách pouze platí.

Povinností podnikatele bylo poučit spotřebitele nejen o ceně, ale i o tom, k jakému výrobku se cena vztahuje. Tedy o tom, že zboží nebude dodáváno průběžně, ale najednou. Pokud by ke splnění této informační povinnosti nedošlo, mohlo by se jednat o uvedení v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku a právní jednání (smlouva) by bylo neplatné.

Pokud byl však spotřebitel řádně poučen a obě balení v hygienickém obalu otevřel, je zboží nevratné.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést, jakým způsobem spotřebitele o výše uvedených skutečnostech informovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2022 14:32, před 3 lety

Dobrý den,
rádi bychom Vás informovali, že zákazník byl o odeslání ročního balení naráz informován v průběhu objednávkového hovoru. Jak jsme již informovali v předešlé reakci, každý si může objednat třeba i měsíční balení na zkoušku bez závazků. Zde se však jednalo o objednávku ročního balení a obě lahve po 360 kapslích byly vráceny otevřené. Vhledem k tomu, že se jedná o potravinový doplněk, v obchodních podmínkách mimo jiné uvádíme, že: "Upozorňujeme, že podle § 1837 písm. g) zákona 89/2012 Sb. není možné odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Vratku tak můžeme akceptovat pouze v případě, že nám zboží vrátíte v neporušeném původním obalu." Z tohoto důvodu jsme nuceni trvat na úhradě zboží.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.5.2022 03:46, před 3 lety


Petra Weigertová

Dobrý den, tak teď opravdu nevím co máme dělat? Zboží jsme vrátili a ještě ho máme platit v plné výši.Máte pro mě nějakou radu jak dál? Neměla by firma informovat zákazníka již při telefonickém rozhovoru, že pokud výrobek otevře tak nelze vrátit?

Předem děkuji za Vaši radu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2022 11:08, před 3 lety

Dobrý den. Ačkoliv, jak už bylo řečeno, vrácené zboží přišlo otevřené a pro naši společnost tudíž znehodnocené, rozhodli jsme se Vám vyjít vstříc a související pohledávku kompletně stornovat. K dnešnímu dni tedy neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě. Doufáme, že jsme tímto rozhodnutím přispěli k Vaší spokojenosti.

Přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2022 19:46, před 3 lety


Petra Weigertová

Děkuji společnosti NaturaMed za vstřícné gesto. Můj otec bude konečně v klidu spát.
Moc děkuji i všem z dTestu za pomoc s komunikací mé stížností.
S pozdravem
Petra Weigertová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 12:03, před 2 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.