Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
v roce 2017 jsem z důvodu své hlouposti nezaplatil za služby Vodafone(exUPC), kde jsem nezaplatil za 2 měsíce služeb a k tomu příslušenství (setoBox, Modem)
Vše spadlo do exekuce a já jí v roce 2020 kompletně exekutorovi do koruny uhradil.
Dnes mi po dvou letech přišel od firmy Vodafone email, ohledně zaplacení peněz které se týkají one exekuce. Ve znění
"Nyní zbývá uhradit částku ve výši 1 751,96 Kč, kterou nám svým rozhodnutím přiznal Český telekomunikační úřad. Tuto částku zbývá uhradit přímo naší společnosti, neboť rozhodnutí už nabylo právní moci a vykonatelnosti, a mohlo by tak dojít k nařízení další exekuce proti Vám, s čím by opět souviselo navýšení vymáhané částky."
Chci se zeptat je tohle v pořádku? Dříve jsem "žádné" informace o téhle pokutě neobdržel a je možné, že firma může z jednoho dluhu udělat více exekucí?
Tuto pokutu jsem zaplatil, nechci být v registrech, ale upřimně bych byl rád za Váš názor děkuji.
Děkuji
UPC
Celý dluh měl být v jedné a původní pohledávce (exekuci)
|
Tweet |
Jestliže byly uhrazeny veškeré pohledávky společnosti, měla by pohledávka zaniknout. V uvedeném případě se však domníváme, že dluh nemusel být uhrazen celý, případně, že rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu přišlo až později.
Doporučujeme si tedy ověřit důvod této pohledávky a případně ji rozporovat. Spotřebitel by však měl myslet na to, že v případě, kdy by byl s pohledávkou v prodlení, mohla by po něm společnost požadovat i úroky z prodlení.
Z výše uvedeného důvodu doporučujeme po kontrole, že jde o rozhodnutí ČTÚ a spotřebitele opravdu kontaktovala společnost Vodafone dluh uhradit (aby nedošlo k prodlení) a poté jej rozporovat.
Závěrem jen doplníme, že by se mohlo jednat o podvod, kdy se za společnost Vodafone pouze někdo vydává - z tohoto důvodu doporučujeme výše zmíněnou kontrolu.
Dobrý den, pane Losi, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.