Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
Byla jsem v den doručení celý den doma 21. 4 i 22.4. ....a nikdo mi nic z PPL nedorucil. Povazuji to jako nehoraznout psát ve stavu zásilky že jsem nebyla zastizena doma ,když jsem doma byla,zvonek funguje a nikdo mně doteď ani nekontaktoval ani telefonem ani sms.
Objednávám si často a nikdy s přepravní službou PPL nebyl problém a teď tohle.
Dneska mi balík také nikdo nedorucil ani nevolal.....tak co.jsou to za služby.....velká ostuda a zklamání.
Romana Sivcová
Nedorucena zasilka
Co nejdříve zásilku doručit a s omluvou!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.