Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Podala jsem námitku proti vyřízení reklamace ze dne 1.4. 2022 k vyúčtování 23.2. - 22.3.2022 u telefonního čísla 774180694.
Dcera po příjezdu na dovolenou do Egypta vyjmula z telefonu sim kartu O2 Czech Republic a.s z mobilního telefonu a na její místo si zakoupila místní – egyptskou sim kartu. Tuto operaci považovala za bezpečnou, protože se spolehla na garantované zabezpečení karet pomocí příslušného pin – elektronického zabezpečení sim karty, které je součástí hodnoty a placených služeb společnosti O2 Czech Republic a.s.
Karta, zřejmě při nějakém prohledávání věcí personálem na hotelovém pokoji dcery byla evidentně ukradena, aniž si toho dcera všimla.
Z výpisu je zřejmé, že karta byla zneužita, bylo voláno na různá egyptská čísla a to hlavně v době, kdy dcera byla už zpátky v Praze. Navíc z výpisu je vidět, že z mého čísla bylo voláno na její číslo den po jejím příjezdu zpět, ale aniž jsem to tušila, byl to hovor do Egypta – znamená to, že sim karta byla v Egyptě, zatímco dcera už byla v Praze.
O2 spolu pro tři
Požaduji, aby částka 57.080 Kč nebyla účtována a pokud ji z vynucení O2 Czech Republic a.s zaplatím, aby byla vrácena zpět na můj účet.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět. Vaše námitka je nyní řešena pod číslem O31Q8MFT, o vyřízení Vás budeme informovat.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.