Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den cestují z Ostravy Hrabůvky zastávka Benzina,dnes jsem čekal na zastávce Ostrava Hrabůvka Benzina měl jet autobus před Frýdek Místek zastávka Místek Anenská do Frenštátu pod Radhoštěm tento autobus má odjezd ve 18.09 v tomto čase nejel,ale ve 18.12 projel aniž by zpomalil alespoň a zastávka byla plná lidí,není to poprvé kdy řidič nezastavil na této pravidelne zastavce
Okamžitá náprava situace a omluva mé osobě
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.