Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den,
Chtěl bych vas informovat že mě bylo nauctovano 99 kč platba sluzby treti strany, kterou jsem si neobjednaval a zadam o jeji zrušení.
Mám u vás aktivovanou službu O2 TV a balíček O2 spolu.
Platba pres internet
Pozaduji blokaci predplatneho a zruseni platby pres internet
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Prostřednictvím služeb třetích stran nebo také tzv. prémiových služeb lze platit za různé služby nebo je jejich prostřednictvím možné odebírat zpoplatněné služby obsahu. Zároveň platí, že tyto služby jsou vyjmuty z působnosti zákona o elektronických komunikacích a tím pádem i z rozhodovací pravomoci Českého telekomunikačního úřadu.
Český telekomunikační úřad řeší pouze případy, kdy je sporné, zda byla poskytnuta služba elektronických komunikací. Jedná se například o situaci, když má účastník za to, že Premium SMS neodeslal či neobdržel, a přesto je mu účtována. I v takovém případě je nezbytné nejprve uplatnit reklamaci vyúčtování u poskytovatele (operátora) a až v případě nevyhovění či včasného nevyřízení je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad s návrhem na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace.
V opačném případě je nezbytné se nápravy ohledně vyúčtování domáhat reklamací přímo u provozovatele služeb obsahu podanou účastníkem smlouvy a v případě neúspěchu, či v případě nespokojenosti s jejím vyřízením, je možné se obrátit na Českou obchodní inspekci, která je subjektem zajišťujícím mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, popřípadě je možné podat žalobu u obecného soudu.
Hezký den,
podíváme na naúčtování, vámi uvedeného poplatku.
Můžete mi prosím do neveřejného údaje ve formuláři dTestu, doplnit vaše telefonní číslo, datum narození, včetně celého jména a příjmení?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
910811/3740
+420731817948
11.08.1991
Tomáš Vraňan
Děkuji vám za doplnění informací.
Dle mé kontroly jste měl aktivní předplatné s názvem Learn English.
Naše společnost jeho vlastníkem. Pouze je možné je prostřednictvím naší sítě jej zprostředkovaně, aktivovat.
Blokaci vidím již nastavenou. Mám pro vás, aby se podobná situace neopakovala, nastavit kompletní blokaci na platby pomocí internetu?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Takze staci nastavit zablokovat vše.
Dekuji že jste mi pomohl.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.