Společnost


Shell Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57128Podvodné jednání s myčkou na auta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2022, před 3 lety

Florián Legát

Znění stížnosti

Včera t.j.23.4.2022 jsem byl na myčce Schell ,kde si nechávám pravidelně umýt auto.Většinou kupuji mytí kolem 200,- Kč ,někdy i za 300,- Kč .Natočil jsem video jak myčka meje auto - 1/bez pěny i když v progamu je uvedená,2/bez vozku,2x kartáčování a mytí - nybylo.Mám záznam kde vše toto podvodné jednání je zaznamenáno.Obsluha této čerpací stanice ,vystupovali vůči mě jako hulváti a nevychovanci , hlavně paní u pokladny ,drzá,namyšlená ,arogantní.|T|ak to by se měli chovat vaši zaměstnanci vůči klientům , kteří jim předloží video záznam s viditelnými nedostačujícími dodanými službami?To je vizitka zaměstnanců Vaší společností ?Samozřejmě ,že k vám přestanu jezdit a mýt auto a čerpat benzín už u vaši společnosti nebudu.Je mi 65 let ,ale s tak drzou obsluhou jsem se nesetkal.Bylo mi vytýkáno ,že nikdo si nestěžuje a že to nikomu nevadí.Myslím si ,že obsluha okrádá a šetří na prostředcích k myčce a kdoví jestli si to nekradou pro sebe , měla by se tam udělat kontrola a zaměřit se na prodavačích kvůli jejich přístupu ke klientům.Nepíšu tuto stížnost jen vám /pokud do 1 měsíce nebude náprava/ podám tento podnět do médií .Okrádat se nenechám od Vašich zaměstnanců !!!


Produkt

myčka čerpací stanice


Požadované řešení

obsluhu z 23.4.2022 čerpací stanice SCHELL Vyškov, vyhodit za porušení pracovní kázně a podvodné jednání vůči svého zaměstnavatele a klientům.Je to nastížnost a kontrolu ČOI.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2022 11:49, před 3 lety

Mezi spotřebitelem a společností byla uzavřena smlouva o dílo (umytí vozidla). Spotřebitel může službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 11:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.