Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
již přes měsíc čekám na odpovět a stále se nic neděje všechna potvrzení o zaplacení a vrácení zboží mám nezvedají telefon
LITHIUM ELECTRIC TOOL objednavka 21286 faktura 12218652
vrácení peněz
|
Tweet |
Jestliže prodávající nereaguje na kontaktování spotřebitelem, doporučujeme jej kontaktovat s reklamací doporučeným dopisem s dodejkou na adresu sídla společnosti.
Společnost má povinnost přebírat dopisy na adrese sídla - pokud tak neučiní uplatní se fikce doručení a nebude se tak přihlížet k tomu, zda dopis společnost převzala. Následně poběží lhůta na vyřízení reklamace, která činí 30 dnů. V případě, že společnost v této době reklamaci nevyřídí, ocitá se v prodlení a spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádná odpověď poslala jsem fakturu doklad o zaplacení žádná odpověď vůbec nic
a) Nevyřízená reklamace:
Pokud je na věci vada, může ji spotřebitel reklamovat. Reklamace musí být vyřízena do 30 dní. Pokud se tak nestane, může spotřebitel odeslat podnikateli odstoupení od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas. Nastane-li tato situace, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky. Pokud tak neučiní bezodkladně (podle našeho názoru do několika dní), jedná se z jeho strany o bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku).
b) Nevyřízené vrácení zboží bez udání důvodu
Ať už na věci vada je, nebo není, je tu ještě druhá možnost. Spotřebitel může věc, kterou zakoupil on-line, vrátit bez udání důvodu do 14 dnů poté, co ji převzal. Pokud by v řešené věci nešlo o reklamaci, ale o vrácení zboží zakoupeného on-line bez udání důvodu (§ 1829 občanského zákoníku), rovněž má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli peněžní prostředky, pokud spotřebitel věc prodejci vrátil. V takové situaci má prodejce na vrácení "fixních" 14 dní od okamžiku, kdy spotřebitel zboží vrátí (nebo prokáže, že ho odeslal).
V situaci, že prodávající [ať už jde o situaci a), nebo o situaci b)] spotřebiteli peníze nevrátí, může spotřebitel:
1) zaslat podnikateli předžalobní výzvu,
2) a pokud ani ta nepovede k reakci, tak zaslat podnikateli platební rozkaz (popř. elektronický platební rozkaz); za tímto účelem doporučujeme kontaktovat advokáta (o nákladech na advokáty více zde: https://www.mesec.cz/clanky/kdy-vam-odmenu-pro-advokata-hradi-porazena-protistrana/)
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitele informovat o vývoji případu, resp. s ním vůbec navázat nějaký kontakt.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.