Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#57131Zbozi je poskozene

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2022, před 3 lety

Eva Slajchova

Znění stížnosti

již přes měsíc čekám na odpovět a stále se nic neděje všechna potvrzení o zaplacení a vrácení zboží mám nezvedají telefon


Produkt

LITHIUM ELECTRIC TOOL objednavka 21286 faktura 12218652


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 08:07, před 3 lety

Jestliže prodávající nereaguje na kontaktování spotřebitelem, doporučujeme jej kontaktovat s reklamací doporučeným dopisem s dodejkou na adresu sídla společnosti.

Společnost má povinnost přebírat dopisy na adrese sídla - pokud tak neučiní uplatní se fikce doručení a nebude se tak přihlížet k tomu, zda dopis společnost převzala. Následně poběží lhůta na vyřízení reklamace, která činí 30 dnů. V případě, že společnost v této době reklamaci nevyřídí, ocitá se v prodlení a spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2022 20:48, před 3 lety

Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 13:25, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2022 20:50, před 3 lety


Eva Slajchova

Žádná odpověď poslala jsem fakturu doklad o zaplacení žádná odpověď vůbec nic

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 12:32, před 3 lety

a) Nevyřízená reklamace:
Pokud je na věci vada, může ji spotřebitel reklamovat. Reklamace musí být vyřízena do 30 dní. Pokud se tak nestane, může spotřebitel odeslat podnikateli odstoupení od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas. Nastane-li tato situace, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky. Pokud tak neučiní bezodkladně (podle našeho názoru do několika dní), jedná se z jeho strany o bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku).

b) Nevyřízené vrácení zboží bez udání důvodu
Ať už na věci vada je, nebo není, je tu ještě druhá možnost. Spotřebitel může věc, kterou zakoupil on-line, vrátit bez udání důvodu do 14 dnů poté, co ji převzal. Pokud by v řešené věci nešlo o reklamaci, ale o vrácení zboží zakoupeného on-line bez udání důvodu (§ 1829 občanského zákoníku), rovněž má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli peněžní prostředky, pokud spotřebitel věc prodejci vrátil. V takové situaci má prodejce na vrácení "fixních" 14 dní od okamžiku, kdy spotřebitel zboží vrátí (nebo prokáže, že ho odeslal).

V situaci, že prodávající [ať už jde o situaci a), nebo o situaci b)] spotřebiteli peníze nevrátí, může spotřebitel:
1) zaslat podnikateli předžalobní výzvu,
2) a pokud ani ta nepovede k reakci, tak zaslat podnikateli platební rozkaz (popř. elektronický platební rozkaz); za tímto účelem doporučujeme kontaktovat advokáta (o nákladech na advokáty více zde: https://www.mesec.cz/clanky/kdy-vam-odmenu-pro-advokata-hradi-porazena-protistrana/)

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitele informovat o vývoji případu, resp. s ním vůbec navázat nějaký kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:48, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2022 15:13, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.