Společnost


Wireless Works B.V.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57133Neoprávněné účtování služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2022, před 3 lety

Kateřina Rubášová

Znění stížnosti

2x Byla účtována nevyžádaná služba

17. 4. 2022 18:22 tel. 420 602939037
a 24.4.2022 14:08 tel. 420 602939037

Platba přes SMS pro Wirelesse Works
99,00 Kč ve znění:

Právě jste odsoulasila platbu pro Wireless Works ve výši 99,0 CZK za predplatné. Přehled plateb a nastavení platebníh služeb naleznete zde https moje.O2platba.cz"

Nic jsem si neobjednávala a žádnou platbu jsem neodsouhlasila, tak mě O2 neměla platbu strhnout.

O2 jakožto operátor, který mi částku účtuje, by měl mít ode mě souhlas. Žádný takový jsem nedala.


Požadované řešení

Žádám vrácení 198 Kč a součinnost O2 jakožto operátora, který mi částku účtuje, aniž by k tomu měl ode mě jakékoliv svolení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2022 17:07, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Operátor je však pouze zprostředkovatelem, reklamaci je nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 21:35, před 2 lety

polečnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.