Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.4.2022 jsem dle jízdního řádu z aplikace Můj vlak čekala na náhradní autobusovou dopravu na nádraží v obci Chotiměř - směr Lovosice, odjezd 9:33.
V aplikaci nebylo uvedena žádná změna v jízdním řádu.
Žádný autobus však nepřijel, na místě jsem se snažila alespoň získat informace na stanici, nikdo ze zaměstnanců však zřejmě nebyl na místě, nebo nereagoval.
Neexistence spoje způsobila můj pozdní příchod do práce.
Kompenzace za způsobený pozdní příchod do práce.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.