Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne l3.4.2O22 tel. výzva Vodafonu abych svou záležitost řešila s Klientským centrem. Na dotaz proč jsem nedostala písemnou odpověď na svůj dopis z 29.3.2O22 "Někdo" položil telefon.
.
1.- žádám písemné potvrzení o faktu, že z důvodu ukončení činnosti UPC a převedení služeb do systému Vodafonu má smlouva s UPC zanikne a pozbyde platnosti bez mého přičinění a proti mé vůli. 2.- je tudíž nutné rovněž písemně potvrdit, že nebudu platit žádné poplatky ani takové,které jsou spojeny s vyzvednutím a odvozem modemu a WiFi věžě . 3.- písemně oznámit přesné datum a čas odvozu uvedených pomůcek z mého bydliště pověřeným zaměstnancem UPC-Vodafone .
|
Tweet |
Společnost má povinnost přebírat dopisy na adrese sídla - pokud tak neučiní uplatní se fikce doručení a nebude se tak přihlížet k tomu, zda dopis společnost převzala. Protože se patrně jedná o výpověď, která je jednostranným právním jednáním, začne uplatněním fikce doručení běžet výpovědní doba - po uplynutí této doby (pravděpodobně bude stanovena ve smlouvě) závazek zanikne.
Dodáváme však, že v průběhu výpovědní doby je spotřebitel povinen hradit službu, nicméně společnost je také povinna službu dodávat. S ohledem na tuto skutečnost se domníváme, že společnost nemusí zmíněný modem a WiFi věž odvézt ihned, neboť ještě nemuselo dojít k zániku závazku, ke kterému dojde uplynutím výpovědní doby.
Pokud by se jednalo o odstoupení od smlouvy, zanikla by smlouva ihned s fikcí doručení. Nejsme si však jistí, zda byly splněny podmínky pro možnost odstoupení, neboť neznáme podrobnosti tohoto smluvního vztahu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Lišková, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Pronajatá zařízení však vrací zákazník sám na své náklady. Pronajatá zařízení,je možné zaslat na adresu MUFF Logistics s.r.o. - building H1, Do Čertous 2634/7, 193 00 Praha 20. Zařízení je také možné vrátit i osobně na některé z našich prodejen. Jejich seznam naleznete na https://www.vodafone.cz/prodejny/
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Chci přispět k ujasnění situace a rozptýlení nedorozumnění a proto zopakuji svou žádost: žádám o písemné potvrzení o ukončrní mé smlouvy s UPC se stejným datem ukončení služby UPC,a rovněž požaduji písemné potvrzení ve smyslu §3, odstavec 2, písmeno d) Občanského zákoníku,že nebudu platit žádné poplatky.ani takové, které jsou spojeny s vyzvednutím a odvozem modemu a WiFi věže.Také Vám přeji pěkný den.
Dobrý den, paní Lišková, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktovala přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Jak jsem Vás již také informovala pronajatá zařízení vrací zákazník sám. Tato skutečnost je uvedena ve Všeobecných podmínkách, kde je v bodě 7.4. přímo uvedeno: Vrácení Přijímacího zařízení - Do 14 dnů po ukončení Smlouvy je nutné, abyste nám na vlastní náklady vrátil/a pronajaté Přijímací zařízení. Zařízení můžete vrátit buď osobně na našich „obchodních místech“. To platí i v případě, že ukončíte užívání jednotlivé Služby a Přijímací zařízení používáte jen pro její příjem. Aby se vracené Přijímací zařízení cestou k nám nepoškodilo (nebo pro případ, že se tak stane), doporučujeme vám, abyste zásilku při odesílání pojistili dle výše smluvní pokuty pro příslušné Přijímací zařízení, která je uvedena v ceníku. Přijímací zařízení se považuje za vrácené v momentě, kdy ho převezmeme v našem distribučním skladu nebo v pobočce. Lituji, ale technik zařízení, při ukončení smlouvy, nevyzvedává.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
1.Všeobecné podmínky UPC jsou neúplné,jednostranné a tudíž nespravedlivé.Chybí v nich ustanovení práv klienta a povinností Poskytovatele v situaci ukončení služeb. 2.Náhlé a nečekané ukončení závazné smlouvy s klientem je změna v nenprospěch klienta!! Za danou situaci zodpovídá pouze Poskytovatel a tudíž by ji měl směrem k druhé (poškozené) straně neprodleně a spravedlivě řešit.
Dobrý den, paní Lišková, Všeobecné podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy nebo souhlasu s užíváním našich služeb. V případě služeb exUPC jste podpisem smlouvy se zněním Všeobecných podmínek souhlasila a zavázala jste se je dodržovat.
Mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění, ale jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Pokud jste již písemnou reklamaci zaslala, vyčkejte, prosím, na vyjádření našich specialistů. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dne 22.7.2O22 jsem n a výzvu p.Pílné odeslala svou stížnost písemně. Do dnešního dne jsem neobdržela od jejich specialistů odpověd.
1.9.2O22 jsem obdržela výzvu od M.B.A.Finance z Jeseníku ze dne 27.8.2O22 k zaplacení dluhu, číslo případu ***-Kontrola údajů -upomínka.Sdělění- na základě plné moci udělené nám společnosrí Vodafone jsme převzali vymáhání dluhu číslo ***.který je evidován na Vámi podepsané smlouvě o poskytování služeb elektronic. komunikací. číslo faktury ***, dlužná částka 271,-Kč, splatnost faktury 18.7.2022,náklady na vymáhání 484.OO Kč t.j. celkem 755,.Kč . Nikdy jsem se společ ností Vodafone žádnou smlouvu neuzavřela a žádné služby nevyužívala.
Děkujeme za odpověď - osobní údaje byly přesunuty do "referenčních údajů", aby byly nebyly veřejně dostupné.
Jestliže závazky původní společnosti přešly pod společnost Vodafone a ta o tom spotřebitele řádně informovala (stejně jako o jeho právech a povinnostech), je spotřebitel povinen závazku dostát a plnit nástupnické společnosti - to stejné platí obráceně, kdy společnost musí dodávat služby spotřebiteli.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj případu reagovat.
Dobrý den, paní Lišková, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Možnou příčinou, proč jsme Vám doposud neodpověděli může být, že jsme Váš dopis neobdrželi. Jestliže jste dopis odesílala doporučenou poštou, prosím, ověřte si, zda nám byl doručen. Také Vás prosím, zašlete nám svoji reklamaci znovu, nebo ji předejte na některém z našich prodejních míst. Adresa pro písemnou komunikaci: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Dnes jenom krátce: 1)reakce MBA Finance s.r.o. Jeseník k mému vyjádření shora - 6.9.v poledne 2 hovory (nepřijaté) během 3O minut. dále 7.92O22 ve 14.01 hod.. od MBAFinance zpráva: Kontaktujte nás na č.telefonu......a poslední 8.9.2022 od společnosti
Vodafone reakce k věci nulová.ale jinak jako obvykle v každém příspěcku pár výmluv, vytáček a prázdných frází. Když nemůžete paní Pilná řešit konkrét.záležitosti prostřed.stránek třetích stran, zbývá jediné řešení. Odpovězte d o p i s e m na můj dopis z 29.3.2022 a vyjádřete se konkretně k jeho obsahu (nemusím ho tady snad znovu citovat,že ne?).a připojte vysvětlení ohledně dopisu (a jeho obsahu) od MBA Finance.Nic jiného nežádám a jnou formou s Vámi jednat nehodlám.Mám ráda všechno černé na bílém a zakládání kopií do šanonu je mou vášní. Také Vám přeji hezký den. C
Děkujeme stranám za součinnost.
S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti (řešení případu zde není z důvodu ochrany osobních údajů možné), žádáme společnost pouze o potvrzení, že odpoví na dopis spotřebitelky z 29.3.2022, jak je požadováno.
Spotřebitelku následně žádáme pouze o informování ve vývoji a případně o uzavření stížnosti, neboť zástupci společnosti zde nemají možnost ji řešit (jak je zmíněno výše).
Dobrý den, paní Lišková, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Jak jsme Vás již informovala, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom danou záležitost mohli prošetřit, prosím, znovu se obraťte přímo na naši společnost. Adresa pro písemnou komunikaci: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Věřím,že celou záležitost prošetříte. Mrzí mě,že došlo k nedorozumnění. Jak jsem Vás již informovala požaduji písemnou odpověd na svůj dopis z 29.3.2022 -společnost Vodafone ho obdržela včas a v pořádku,dodejka je toho důkazem. Písemnou odpověd zašlete na mou adresu-dobře jí znáte ("Oznámení o převodu služeb UPC do systému Vodafone") je nejen předmětem tohoto jednání,ale zároven i důkazem. Děkuji za pochopení.
S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti, která zde nemůže stížnost řešit, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.