Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podvodné a neoprávněné zavedení poplatku za službu, která není. V době " mého kliknutí na zprávu v mobilu " jsem byl na operaci v nemocnici a takové okrádání je mi přímo odporné. Po obdržení platby jsem se informoval na O2, bylo mi řečeno , že jsem si objednal službu z třetí strany. Okamžitě jsem platbu zablokoval, napsal jsem e-mail na asresu Mobilemaestro.cz přišla mi odpověď , že mám poslat své tel číslo což jsem neučinil .
Chci dostat písemné vyrozumění, že služba je zrušena a platby taky zrušeny.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Spotřebitel nás informoval, že společnost službu (včetně požadované platby) zrušila, stížnost tak uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.