Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den, vzhledem ze odstupuji od smlouvy ve 14 dni ohledne pravních podminek a bezdůvodné obohaceni a vraceni penez. Nejedná se o reklamaci ale odstoupení od smlouvy tim padem nemusim zasilat ale letový záznam je v balíku s dronem vyfocený, kde je jasně vidět selhani home point po odpojení ovladače a z toho duvodu vracim a zadam o vraceni penez. Novou reklamaci zadavat nebudu jedna se o vraceni behem 14dnů, žádam o vyřízeni nebo predam na mimosoudni vyrovnání na bezdůvodné obohaceni. Děkuji
Dron nestabilní a od první letu stalé odpojovaní a tim i pád
Prosim o vrácení peněz už to řeším přes měsíc a 20 emaily. Mam pravo na vracení tak o něj žádám.
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal.
Spotřebitel při odstoupení od smlouvy však odpovídá dle § 1833 občanského zákoníku prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. V odůvodněných případech tedy může prodávající poměrně k poškození zboží snížit částku vrácených peněžních prostředků, nikoli však odmítat právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy.
V případném soudním sporu nese důkazní břemeno podnikatel. Podnikatel by tedy měl v řešené věci prokázat, že spotřebitel věc poškodil tím, že se zbožím nakládal jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Není-li podnikatel schopen toto prokázat, musí spotřebiteli vydat zpět uhrazenou kupní cenu v plné výši.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, nárok na odstoupení od kupní smlouvy Vám nebyl uznaný, z důvodu, že zboží bylo použito a vráceno mechanicky poškozené. Byla založena reklamace, kterou servis ukončil jako zamítnutou, z důvodu nedodání letových dat. Zařízení Vám bylo vráceno zpět. Doporučuji Vám podat reklamaci znovu s doložením veškerých podkladů, aby zařízení mohlo být znovu posláno do servisu na posouzení, zda se jedná o vadu výrobku nebo o nevhodné používání. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.