Společnost


DAVO CAR, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57145Odstoupení od kupní smlouvy č.52211032

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2022, před 3 lety

Miloš Bíca

Znění stížnosti

Omlouvám se ale z nečekaně nastalich finanich problémů potřebuji odstoupit od kupní smlouvy, dozvěděl jsem se to dnes když jsem jel na evidenční kontrolu takže jsem ji zatím neudělal auto mám 6 pracovní den prosím o instrukce jak postupovat . Předem děkuji Bíca


Produkt

Auto je na leasing s nulovou akontaci od Cofidis


Požadované řešení

Mnou vrácení vozidla a vámi vrácena platba společnosti Cofidis


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2022 10:03, před 3 lety

Dle bodu 4.2 obchodních podmínek společnosti (https://www.davocar.cz/vseobecne-podminky) je možné od smlouvy odstoupit ze zákonných či smluvních důvodů, což je převzato z § 2001 občanského zákoníku.

Je možné, že spotřebitel žádá odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě podle § 1829 odst. 1 stejného zákona, avšak to se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené na dálku. Domníváme se, že koupě auta proběhla osobním prodejem a uplatnění takového odstoupení tak nebude možné.

K zániku závazku však může dojít i např. dohodou stran - jestliže by tedy společnost měla zájem o ukončení tohoto závazku, může se s ní spotřebitel domluvit na podmínkách, za jakých tak bude učiněno.

Protože neznáme znění smlouvy, doporučujeme spotřebiteli, aby ji důkladně prošel a pokusil se najít podmínky odstoupení (jestli vůbec bude možné).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 12:39, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.