Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 25.4.2022 mi mela byt doručena zásilka mezi 8:00 a 10:00. V 9:49 zazvonil telefon, který jsem nestihla vzít. Okamžitě jsem volala zpět, ale bylo obsazeno. Z okna jsem uviděla auto PPL, ihned jsem vyšla ven (to trvalo asi 2 vteřiny) a viděla jsem jak auto odjíždí. Běžela jsem za nim, ridic me asi viděl ve zpětném zrcátku a zastavil. Jsem starší žena a opravdu nemam radost z toho ze musím v dešti běžet za autem dobrých 50 metru, abych dostala zásilku, za jejíž doručení jsem zaplatila. Na otázku proc ridic nezaklepal na dveře, mi arogantně odpověděl ze na to nemá čas. Dveře byly od auta ve vzdálenosti 2 metru coz by pro toho mladíka byly asi 2 kroky. V podmínkách teto placené služby nikde není uvedeno, ze když nestihnu doběhnout k telefonu, zásilka nebude doručena. Když jsem auto doběhla, musela jsem cekat několik dalších minut v dešti, než ridic dokonči svůj další hovor.
Zasilka 45187397680, z obchodu TopProsteradla.cz
Chci vysvětleni, proc nemůže ridic udělat dva kroky a zaklepat na dveře. Důvod ze nemá čas je naprosto směsný, zásilka byla na dobírku a musel s nějakým casem u me počítat.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.