Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
27,3, jsem byla - nedostatečně ošetření na dovolené v Ománu, nebyl proveden RTG, neposkytnuta ortéza, další den cesta domů , následně v čr sádrová bota a zatím v lečba neukončena. Ošetření- spíše neošetření pohledem na nou, obinadlo a votaren krém. V bolestech jsem cestovala bez možnosti se obout, v Praze nutné přespání na hotelu a po návratu domů ošetřeno. . Lékař v místě hovořil s pracovníkem ERU telefonicky 27.3. 2022.Požaduji po vás odškodnění za nedostatečné ošetření v Ománu.
135035635 pojistná smlouva
finanční náhrada
|
Tweet |
Na žádost spotřebitelky je pojišťovna povinna v písemné formě zdůvodnit výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí v plné výší. Pokud spotřebitelka se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měla by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelkou v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.