Společnost


InfinitePlus SAS

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57148Neoprávěné stržení 99Kč a požadavky na další platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2022, před 3 lety

Dagmar Vacková

Znění stížnosti

Dobrý den, mojí mamce se stalo to stejné, k paušálu jí byla připsána částka 99Kč k úhradě, která jí byla i stržena. Následně jsem jí okamžitě zablokovala možnost platby přes O2, ale nyní jí denně chodí zprávy od O2 o tom, že je pořád žádána od třetí strany měsíční platba. Prosím, jak situaci řešit, když na společnost InfinitePlus SAS nelze najít žádný kontakt? Jak řešit vrácení stržené platby? Předem Vám děkuji za odpověď.


Produkt

InfinitePlus SAS od Learn Englisch


Požadované řešení

Prosím o vrácení stržených peněz a zablokování opakovaného požadavku na stržení další částky od poskytovatele telefonických služeb O2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2022 11:44, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

E-mailová adresa společnosti je sales@infinite-plus.com

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Francii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 21:41, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.