Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#5715Nevyměněné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2015, před 10 lety

Barbora Jurčíková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 16.1. jsem si zakoupila prodlužovací kabel 3x1,5m. Doma jsem zjistila, že potřebuji delší. Dnes, 25.1. jsem jej šla vyměnit. Měla jsem účtenku, ale ne originální obal, protože ten jsem při otevírání rozstřihla (jinak se do něj nešlo dostat) a vyhodila. Paní mi odmítla zboží vyměnit (požadovala jsem delší kabel za stejnou cenu) z důvodu, že nemám originální obal a ze stejného důvodu mi odmítla vrátit peníze. Odkazovala jsem se na 14denní zákonnou lhůtu vrácení zboží bez udání důvodu, ale paní mi tvrdila, že to je pouze dobrá vůle prodejce, pokud k tomu přistoupí, ale že nic takového neexistuje. Na účtence se žádné informace o podmínkách při výměně zboží či vrácení peněz nevyskytují. Mám tedy nárok na výměnu či na vrácení peněz? Paní mi tvrdila, že už se tam takto s nimi hádalo několik nakupujících, že i volali ČOI a že nakupující takto nikdy neuspěli, tak bych chtěla slyšet řešení od Vás.
Děkuji, s pozdravem B. Jurčíková


Produkt

Kabel prodlužovací EMOS PO311 3x1,5 m, 99 Kč, 1 ks


Požadované řešení

Mám nárok na výměnu zboží či na vrácení peněz?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2015 11:07, před 10 lety

Pokud se jedná o nákup v kamenné prodejně, spotřebiteli zákon skutečně nepřiznává právo tzv. bez udání důvodu odstoupit od smlouvy, případně požadovat výměnu zboží. Jedná se o zákonný nadstandard, který prodávající může kupujícímu poskytovat dle svého uvážení a stanovit si za tímto účelem podmínky (např. zboží pouze v originálním obalu, s visačkami, apod.)

Jiná situace je v případě uzavírání smluv prostředky komunikace na dálku (nejčastěji přes internet), kdy je právo na odstoupení zakotveno v ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 11:54, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.