Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#57150GPS lokátor + doplňkové sluzby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2022, před 3 lety

Vaclav Lebloch

Znění stížnosti

Den 22.4.2022 jsme byli ve společnosti AAA auto koupit vuz(jedná se o škoda Superb combi SPZ 2bt9929). Při koupi vozu mi pan opakoval že díky doplňkovým službám budu mít výhodnější financování,jedná se o carlife instance které by mělo být údajně zdarma. poté služba defend gap a trval na tom že si musím pořídit i GPS lokátor, že to bude zvýhodněné v úvěru i s dalšími doplňkovými službami, o kterých mi říkal, ale neuvedl že o to bude navýšena cena vozu. Navýšení ceny od společnosti carlife celkove zaplaceno 17.400,- na rok(17.400 byla údajná sleva na celkové ceně vozu),+ jeste za další rok doplatit 2.400 a další rok 1.600kc, dále společnost defend secure částka 9.000kc, dále společnost global sec částka 20.000 + měsíčně platit 149 o čem nebyla ani zminka a jeste k tomu balicek do začátku za 10.000(trojuhelnik,vesta,rukavice,lékárnička a tablet) další služba doplňkový servis a protiucet o ceně 10.999. Celkove se cena auta vyšplhala nahoru až o 47.000 Kč neboť ty balíčky jsou nedílnou součástí úvěru. Dne 24.4.2022 jsem byl na pobočce s tím že auto vrátím a chci vypovědět smlouvu i obsažené balíčky k tomu. Pan M.V. mi nakecal že auto jde bez problémů do 10 dnů vrátit mě řekl že se mnou nebude slovíčkařit a že to nijak nejde( ve smlouvě pouze vyměnit za jiné vozidlo). Společnost ohledně GPS lokátor u mě odkazuje na AAA auto a ti zase na druhou, global sec s odstoupením od smlouvy nemají problém, ale peníze mi nevrátí jelikož jsem jim nic neplatil ani s nimi nic nepodepsal. Tímto jsem byl společností AURES Holdings a. s. uvedeni úmyslně v omyl použitím nekalých či agresívních obchodních praktik.


Produkt

GPS lokátor a úvěr


Požadované řešení

1) Zrušení objednávek k doplňkové službě.
2) požadují aby společnost aures holding za navrácení 46599 kc za neoprávněné nauctovane služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 08:29, před 3 lety

Pokud prodávající tvrdil, že sjednáním zmiňovaného doplňkového zákaznického servisu je podmíněno poskytnutí úvěru nebo, že je doplňkový servis poskytnut zdarma nebo je již započten v ceně, ačkoliv tomu tak ve skutečnosti nebylo, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku podle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dále by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, podle kterého platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Spotřebitel by tedy mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy (ohledně doplňkové služby, nikoliv ohledně samotné kupní smlouvy na automobil).

Jako nejvhodnější způsob se nám jeví namítnutí neplatnosti smlouvy z důvodu uvedení v omyl. Prodávající by v takovém případě měl spotřebiteli vrátit peníze za takto sjednanou smlouvu.

Pokud jde o zmiňovanou nekalou obchodní praktiku, má-li spotřebitel dojem, že dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.

Pokud by v důsledku nesprávné informace vznikla spotřebiteli nějaká další škoda, mohl by ji vymáhat po prodejci v souladu s § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2022 15:53, před 2 lety

Vážený pane Leblochu,
Vaši záležitost jsem prověřovala a zjistila jsem, že kolegové z pobočky s Vámi byli v kontaktu. Věřím, že vše bylo vysvětleno, a že je věc nyní již vyřešena. Dejte prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO. Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.9.2022 11:58, před 2 lety


Vaclav Lebloch

Dobrý den,
Do této doby mě nikdo z AAA nekontaktoval aby to se mnou řešili. Na pobočce jste odmítli moji reklamaci, když jsem tam byl následující den po koupi vozidla, jinak mě nikdo nijak nekontaktoval. Spokojený nejsem s jednáním Vaší společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2022 14:03, před 2 lety

Děkujeme za odpovědi.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést, kdy a jakým způsobem byl spotřebitel kontaktován.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2022 14:14, před 2 lety

Vážený pane Leblochu,
podle informací, které jsem dostala, s Vámi kolegové řešili na pobočce věc na konci dubna - vše pak bylo uzavřeno. Po té s Vámi kolegyně ještě také v květnu řešila doklady. Od té doby nebyla založena žádná nová reklamace. Z naší strany již není v tuto chvíli nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.10.2022 14:55, před 2 lety


Vaclav Lebloch

Dobrý den,
Když mi řeknou na pobočce že s tím nic nenadelaji, tak co tam mám denně jezdit a poslouchat ty jejich nesmysli každý den? Když jsou na pobočce arogantní, když jim stačí že okradou každého kdo nemá s Vámi zkušenost a oni z toho mají peníze v kapse, no to se nedivím že se se mnou nechtějí bavit. Ano řešila se mnou doklady, protože mě bylo řečeno že budu na velký TP čekat tak týden max, a po 3 týdnech přišel, tak jsem měl strach, že jestli nedojde k dalšímu nekalemu jednání z Vaší strany.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2022 15:52, před 2 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2022 09:24, před 2 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

V případě potřeby prostudování smlouvy se spotřebitel může obrátit na advokáta, který mu poskytne své stanovisko k danému problému (seznam advokátů lze nalézt např. zde: dtest.cz/advokati).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.