Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#57151Vadná pila Brenchie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2022, před 3 lety

david balint

Znění stížnosti

Firma zboží sice dodala,ale bez faktury a bateríe nedrží kapacitu!
Je to k ničemu!
Firma nekomunikuje,ani na email a ani telefonem!
Co k tomu víc dodat.


Produkt

Brenchie pro+


Požadované řešení

Dodat nové baterie,nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 08:35, před 3 lety

Jestliže prodávající nereaguje na kontaktování spotřebitelem, doporučujeme jej kontaktovat s reklamací doporučeným dopisem s dodejkou na adresu sídla společnosti.

Společnost má povinnost přebírat dopisy na adrese sídla - pokud tak neučiní uplatní se fikce doručení a nebude se tak přihlížet k tomu, zda dopis společnost převzala. Následně poběží lhůta na vyřízení reklamace, která činí 30 dnů. V případě, že společnost v této době reklamaci nevyřídí, ocitá se v prodlení a spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2022 20:48, před 3 lety

Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 16:33, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 18:51, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.