Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57155Bezohledný řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2022, před 3 lety

Markéta Krejčí

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes v 10:18 v autobuse číslo 2 který jel z polikliniky jih mě řidič autobusu skoro přivřel do dveří. Řičič koukal do zrcátka a viděl ze stojím s kočárkem mezi dveřmi a čekám až druhá maminka srovna svůj kocarek abych tam mohla vjet s tím svým a zavřel dveře. Mit sebou i druhou dceru tak by mi ji zavřel venku a zůstala by tam sama. Chapu ze musi dodržet časový plán ale takhle krom přivření se mohla stát něco horšího,prevraceny kocarek s miminkem nebo samotné dítě na zastávce.


Požadované řešení

Domluva řidiči


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 08:48, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 11:51, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.