Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes v 10:18 v autobuse číslo 2 který jel z polikliniky jih mě řidič autobusu skoro přivřel do dveří. Řičič koukal do zrcátka a viděl ze stojím s kočárkem mezi dveřmi a čekám až druhá maminka srovna svůj kocarek abych tam mohla vjet s tím svým a zavřel dveře. Mit sebou i druhou dceru tak by mi ji zavřel venku a zůstala by tam sama. Chapu ze musi dodržet časový plán ale takhle krom přivření se mohla stát něco horšího,prevraceny kocarek s miminkem nebo samotné dítě na zastávce.
Domluva řidiči
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.