Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím o radu.Omlouvám se, jestli se ptám na špatném místě. Jsme v nově nájmu a cca po dvou měsících jsme zjistili, že když prší, není možné kvůli hluku z deště usnout. Kapky vody padají ze stříšky nad balkonem přesně na kovové zábradlí balkonu nad námi a skrze naše stěny, dokonce až za zavřené vchodové dveře je slyšet rezonující ťukání. Asi bych to přirovnal k ťukáni na kovové topení. Je to opravdu hlasité, bez velmi dobře těsnících sluchátek do uší (špuntů) není možné usnout, případně nás to vždy během spánku vzbudí. Je toto z práva nájemce nějaké porušení? Musí tuto zřejmě konstrukční vadu pronajímatel řešit? Zatím nám řekl, ať poprosíme souseda nad námi, že by si mohl na zábradlí po celé délce něco dát, co by hluku zabránilo, což je nesmysl. Děkuji
Odstranit příčinu hluku
|
Tweet |
Prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz nemohou být, dle podmínek služby, řešeny anonymní stížnosti. Vzhledem k tomu, že spotřebitelka neuvádí celé jméno, nemůže být stížnost na portálu publikována a bude uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na bezplatnou linku právní poradny na čísle 299 149 009.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.