Společnost


G&V investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57163Nedodaný tovar

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2022, před 3 lety

Pavol Kapusnak

Znění stížnosti

Dňa 10.3.2022 som si na stránke Love2Dogs.sk objednal produkt Dental Care for dogs. Platbu som previedol On-Line. Objednávka mi bola doručená dňa 14.3.2022. Tovar so prevzal a platba z účtu mi bola zaúčtovaná dňa 18.3.2022 vo výške 74,98€.
V zákonnej lehote 14 dní som dňa 18.3.2022 neotvorené fľašky zabalil a poslal späť na adresu zástupcu na Slovensku (G&V investment s.r.o., Priemyselná 3, Svätý Jur) s dopisom, v ktorom som žiadal výmenu za Superžuvačky 3v1. Všetko je uvedené v obchodných podmienkach na stránke Love2Dogs.
Vždy, keď som sa chcel informovať o stave mojej žiadosti cez kontaktný formulár, mi prišla rovnaká odpoveď:
„Vážený zákazník, Vaša objednávka už bola expedovaná, preto ju nemožno stornovať. V prípade neprevzatia budeme od vás požadovať zmluvnú pokutu 500Kč...... “
Takúto odpoveď som dostal asi 4 krát, aj keď otázky boli rôzne. To značí, že odpovede sú od automatu.
Do dnešného dňa som nedostal náhradný tovar, a ani mi neboli vrátené moje peniaze.


Produkt

objednal som si produkt Dental Care for dogs, ktorý som vrátil späť a chcel som ho vymeniť za Superžuvačky 3v1


Požadované řešení

Vrátenie peňazí, tejto spoločnosti už neverím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 08:55, před 3 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 12:49, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.