Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 25.4 2022 jsem reklamoval rychlo. konvici. U info pultu mě obsluhující p. M.? nejdřív odbyla, že konvice je špinavá - měla korozi, která nešla odstranit. Měl jsem zájem si konvici vyměnit a zároveň si udělat větší nákup. Pracovnice infa, zavolala manažera, velice mladého pána, který rozhodl reklamaci sepsat. Mezi tím se paní ztratila na 15 min., bez jediného slova a po příchodu mi sdělila, že byla opravit tiskárnu u kasy??!! Zůstal jsem v úžasu, jak si může dovolit odejít od zákazníka, který s ní řeší reklamaci. Pak chtěla začít reklamaci sepisovat, ovšem neuměla ani zapnout tablet! Konvici jsem si raději vzal zpět, odjel do Tesca-Třebovice, kde byla moje reklamace vyřízena během 5 min. výměnou a ještě jsem si dobře nakoupil. Ovšem musel jsem jet na druhý konec města, při dnešních cenách benzínu.... Prosím o řešení zcela neprofesionálního a ponižujícího jednání na prodejně v Hrabové, kde jsem byl zvyklý min. 15 let nakupovat.
Vyjádření Tesca, pohovor s dotyčnou paní, zdůvodnění, proč jsem vše musel jet řešit na druhý konec města.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.