Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#57164Reklamace rychlovarné konvice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2022, před 3 lety

Antonín Vala

Znění stížnosti

Dne 25.4 2022 jsem reklamoval rychlo. konvici. U info pultu mě obsluhující p. M.? nejdřív odbyla, že konvice je špinavá - měla korozi, která nešla odstranit. Měl jsem zájem si konvici vyměnit a zároveň si udělat větší nákup. Pracovnice infa, zavolala manažera, velice mladého pána, který rozhodl reklamaci sepsat. Mezi tím se paní ztratila na 15 min., bez jediného slova a po příchodu mi sdělila, že byla opravit tiskárnu u kasy??!! Zůstal jsem v úžasu, jak si může dovolit odejít od zákazníka, který s ní řeší reklamaci. Pak chtěla začít reklamaci sepisovat, ovšem neuměla ani zapnout tablet! Konvici jsem si raději vzal zpět, odjel do Tesca-Třebovice, kde byla moje reklamace vyřízena během 5 min. výměnou a ještě jsem si dobře nakoupil. Ovšem musel jsem jet na druhý konec města, při dnešních cenách benzínu.... Prosím o řešení zcela neprofesionálního a ponižujícího jednání na prodejně v Hrabové, kde jsem byl zvyklý min. 15 let nakupovat.


Požadované řešení

Vyjádření Tesca, pohovor s dotyčnou paní, zdůvodnění, proč jsem vše musel jet řešit na druhý konec města.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 09:16, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 12:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.