Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#57165Zboží z nabidky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2022, před 3 lety

Zdenka Lipková

Znění stížnosti

25.4.22 v 9 hod.nebylo konkrétně máslo, nabízené pouze na kupón,takže klamavá reklama,v letáku,ve všech novinách,ten Lidl je nejlepší,má máslo za 34 celý týden,ale ono není první den půl hod.po otevřeni obchodu, takže blbci jako já uvěří reklamě,a když už jsou v obchodě,tak si tam nakoupí, takže co to je jiného, než podvod na zákazníky,je mně 75 let a mám na sebe vztek,že jsem tak hloupá,že věřím, že by to mohlo fungovat,byla jsem v prodejně P.2,Na Slupi,mluvila s vedoucím, samozřejmě zbytečně, takže laskavě z nás nedělejte hlupáky, když nemáte kapacitu,abyste pokryli nabídku,tak ji nedělejte.


Požadované řešení

NÁPRAVA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 08:52, před 3 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Jestliže však zboží bylo na prodejnu dodáno v adekvátním množství a poté vyprodáno, nemusí se jednat o pochybení prodávajícího. Ten není povinen mít veškeré akční zboží k dispozici po celou dobu akce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2022 10:02, před 3 lety

Dobrý den paní Lipková, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátila a mrzí nás, že jste si neměla možnost vejce zakoupit. ☹ Akce je vždy platná do konce uvedeného termínu či vyprodání zásob. Byli bychom rádi, aby naše nabídka pokryla poptávku všech našich zákazníků. Poptávka a kupní síla se v jednotlivých regionech republiky liší a tím i zájem o tyto výrobky. Akční nabídky jsou plánovány s velkým časovým předstihem, proto je velmi složité odhadnout přídělové množství do jednotlivých prodejen. Bohužel bylo ze strany dodavatele dodáno málo kusů, proto došlo k dřívějšími vyprodání. Uděláme maximum pro to, abyste při dalším plánovaném akčním nákupu v naší prodejně nalezla všechny výrobky, o které budete mít zájem. Děkujeme za pochopení, ještě jednou se omlouváme a přejeme Vám, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2022 23:42, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 13:27, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.