Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den. Jsem důchodce a jednou týdně dojíždím za nákupem do Zlína do Kauflandu. Adresa: Zlín - Vršava, Sokolská 5300.
- zásadní problém každého dalšího nákupu spočívá v tom že nejsem schopen zjistit skutečnou prodejní cenu zboží
- příklad je krabice se zbožím rukavice pracovní různé velikosti + červená cenovka AKCE 34,90 - ale na účtence z pokladny po zaplacení je za toto zboží cena 54,90 - pokud to půjde pošlu fotodůkaz
- vzhledem k tomu že se jedná dnes v Kauflandu o běžnou praxi začal jsem ty cenovky fotit pro důkaz pro reklamaci na informacích
- pokud jim v dobré víře toto předložíte, pracovnice informací se neuvěřitelně rozzuří a že mi tedy vrátí peníze
- na mou argumentaci, že nechci vrátit peníze, ale že chci rukavice za 34,90 jak bylo na cenovce vrátí vám 20Kč a rukavice ze zaplaceného nákupu z košíku zabaví
- totéž bylo dnes u nějakých paštik za 3,30 opět
- vzhledem ke špatným zkušenostem jsem naschvál zavolal úsekovou pracovnici a ptal jsem se na cenu, kterou budu mít na účtu odpověď byla 3,30
- do košíku jsem dal 6ks paštik z krabice z účtenkou za 3,3 viz opět foto
- na účtence jsem měl 3ks paštik za 3,30 2ks za 12,9 a 1ks 12,90
- na reklamacích opět neuvěřitelný řev, že oni nemohou za to že to někdo promíchal v krabici
- za účelem předejít těmto problémům jsem si pořídil do tel. aplikaci Kauflandu se skenerem, ovšem tento typ zboží tento skener nečte
Zákazník v Kauflandu nemá možnost zjistit skutečnou prodejní cenu všeho zboží
Vůbec nemám zájem se hádat a nechat na sebe bezdůvodně řvát od zaměstnanců v Kauflandu, při reklamaci neodpovídajících cen zboží podle cenovek.
- nejlépe by bylo, aby bylo všechno prodávané zboží bylo možné cenově ověřit na skeneru a ne jenom některé
- pokud toto není možné musí skutečná cena zboží odpovídat cenovce
- foto cenovek i zmíněných účtenek mám, ale nevím jak je Vám poslat
- omlouvám se, že obtěžuji ale popsané problémy se opakují a stupňují při každém dalším nákupu
Děkuji za pochopení S pozdravem Zbyněk Štefka
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vážený Kauflande, ano mrzí mě, že jste mě "dokopali" k tomu, že jsem ve Váš obchod a zákaznické centra ztratil postupně důvěru. Určitě nejsem sám.
Zaměstnáváte spoustu slušných, pracovitých a poctivých lidí. Vaše vedení práci těchto vašich zaměstnanců likviduje a hatí.
Ze zákazníků si děláte plniče vašich lichvářských pokladen.
Krabice, zboží označené cenovkami klidně můžete označit jednotným názvem "kočka v měchu". Zákazník absolutně neví za kolik věc kupuje a jestli vyhrál nebo prohrál se dozví až u pokladny. Takové to činnosti chcete říkat slušný obchod? Opravdu jednati s vámi je jako jednat s krokodýlem..
V přílohách zasílám příklady vašeho tzv. "obchodování"
Jsem zvědav, jestli "krokodýl" pochopí alespoň o čem je řeč!
S pozdravem
Zbyněk Štefka
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vážený pane Štefko,
rádi bychom Vaše negativní zážitky kompenzovali dárkovou poukázkou. Kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894.
Děkujeme
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den, opakuji se, ale nechci negativní zážitky s Kauflandem řešit vaší dárkovou poukázkou. Přeji si aby skener vaší mobilní aplikace "KAUFLAND" dokázal najít cenu všeho prodávaného zboží u Vás. Jinak je to co inzerujete např. na nákupních košících Kauflandu klamavá reklama.
Neboli aby skener v telefonu uměl přečíst to co skener u pokladny. To přece není pro Vás nic nemožného a na to to snad to zařízení má sloužit..?! Prostě chci vědět kolik budu platit u pokladny za zboží které si dávám do košíku bez výhrad a výjimek.
Děkuji za pochopení
S pozdravem
Zbyněk Štefka
Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost informovat o ceně prodávaného zboží. Jestliže prodávající o cenách neinformuje v souladu s tímto ustanovením dopouští se přestupku.
Jelikož spotřebitel smírné řešení sporu nabídnuté společností neakceptoval, jsme nuceni tuto stížnost uzavřít bez dosažení dohody.