Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57169Nevhodné chování průvodčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 minut 58 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2022, před 3 lety

Lucie Rief

Znění stížnosti

Dcera jela dne 25.4.2022 v 14:37 z Pardubic do Pardubic-Svítkov vlakem. Chtěla vystoupit na zastávce Pardubice-Svítkov, zmáčkla dveře, když vlak zastavil ovšem dveře se neotevřely, šla k dalším dveřím a ty se také neotevřely. Bohužel vlak se rozjel a když to řekla průvodčí, tak s ní jednala arogantně, dcera viděla další paní, která to průvpdčí potvrdila, že se dveře neotevřely. Dcera musela vystoupit až další zastávku, která byla v Opočínku. Je to místo, které je hodně odlehlé a osamocené, šla celou tu jednu zastávku pěšky zpátky v dešti a v odlehlé části. Je ji 14,5let.
Stěžuji si na to, že nefungovalo otevírací zařízení a arogantní chování průvodčí. Vůbec nechci domýšlet, co by se mohlo stát, kdyby narazila na někoho, kdo by zneužil odlehlého místa.


Produkt

Vlakové spojení Pardubice 25.4.2022. odjezd ve 14:37 směr Pardubice-Svítkov


Požadované řešení

Žádám o zpětnou vazbu a o informaci, co má cestující dělat v případě, když se dveře neotevřou na zastávce, kde chcete vystoupit. Předpokládala jsem, že průvodčí je od toho, aby cestujícím pomohl/la a ne se choval/la arogantně, když se cestující ocitne v nesnázích.
S pozdravem
Lucie Rief


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 10:30, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.