Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Po koupi notebooku mi přestal po 10-ti dnech fungovat tak jsem ho dal k reklamaci s tím že si ho přeji vyměnit za nový (nechal jsem si to i napsat k reklamaci) ,ale bylo mi řečeno že na to nemám nárok a že mi ho jen opraví,ale myslím že pravda je na mé straně a problém je taky v tom že jsem si ho koupil na splátky a nevím jak bych se měl zachovat při odstoupení od kupní smlouvy,tímto bych vás chtěl poprosit o radu
notebook asus
Poradit,popřípadě připojit odkaz na určitý paragraf na který se mohu odvolávat
|
Tweet |
Primárním nárokem spotřebitele je při uplatnění reklamace pro nesplněnou jakost při převzetí dle § 2169 občanského zákoníku právo na výměnu věci, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. V tomto případě tedy záleží na povaze vady.
Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.