Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#5718Nepojízdný vůz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2015, před 10 lety

Jan Tatíček

Znění stížnosti

Dobrý den, v listopadu 2014 jsem ve Štěrboholech zakoupil vůz Ford Mondeo v ceně 140,000Kč. Zhruba po týdnu se objevila závada převodovky, několikrát jsem do bazaru volal, byl jsem tam i osobně, ale mou reklamaci zamítli hrozným způsobem, v podstatě mě nikdo neposlouchal a tvrdili mi, že jde o běžnou vadu u daného roku výroby a že jsem s tím při koupi byl seznámen! Nevěřím tomu, navíc při prodeji vozu ho technik vychvaloval jako vynikající kus, který nepotřebuje další investice. Auto je teď nepojízdné, opravu servis vyčíslil na 25,000Kč, tyto peníze teď ale nemám a jezdit potřebuji. Prosím o pomoc.


Produkt

Ford Mondeo 2008


Požadované řešení

Oprava převodovky nebo výměna za funkční vůz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2015 12:23, před 10 lety

Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo opotřebení. Prodávající by měl v rámci uplatněné reklamace pro nesplněnou jakost při převzetí prokázat, že vůz je v souladu se smlouvou a vada nebyla na voze přítomná při převzetí, případně, že se jedná o vadu, která odpovídá běžnému opotřebení vozu.

Pokud tuto skutečnost neprokáže, měl by vadu odstranit, případně může kupující požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 11:55, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.