Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, v listopadu 2014 jsem ve Štěrboholech zakoupil vůz Ford Mondeo v ceně 140,000Kč. Zhruba po týdnu se objevila závada převodovky, několikrát jsem do bazaru volal, byl jsem tam i osobně, ale mou reklamaci zamítli hrozným způsobem, v podstatě mě nikdo neposlouchal a tvrdili mi, že jde o běžnou vadu u daného roku výroby a že jsem s tím při koupi byl seznámen! Nevěřím tomu, navíc při prodeji vozu ho technik vychvaloval jako vynikající kus, který nepotřebuje další investice. Auto je teď nepojízdné, opravu servis vyčíslil na 25,000Kč, tyto peníze teď ale nemám a jezdit potřebuji. Prosím o pomoc.
Ford Mondeo 2008
Oprava převodovky nebo výměna za funkční vůz
|
Tweet |
Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo opotřebení. Prodávající by měl v rámci uplatněné reklamace pro nesplněnou jakost při převzetí prokázat, že vůz je v souladu se smlouvou a vada nebyla na voze přítomná při převzetí, případně, že se jedná o vadu, která odpovídá běžnému opotřebení vozu.
Pokud tuto skutečnost neprokáže, měl by vadu odstranit, případně může kupující požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.