Počet nahlášených stížností: | 449 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v květnu 2019 jsem přes internet od obchodní ředitelky Z. koupila a zaplatila 5 ks vstupenek na koncert a ještě 3 ks přes můj email, ale platila sama ze svého účtu další 3 ks spolupracovnice . Od listopadu se snažím marně komunikovat se společností o vrácení vstupního, vše vyvrcholilo se změnou majitele kterou udělali těsně před koncertem, kde ještě napadli učinkujíví, že jsou hamižní a nemohou vrátit kvli nim vstupné i když jim byly nabídnuty další termíny koncertů, což oni z důvodů, že už prostě naše peníze, které měly 3 roky u sebe prostě nekomunikovali. mám všechnu komunikaci, kterou jsem se marně snažila a je jasné, že proto, že namjí naše penízeKdyž nabízely vstupenky to komunikovali a ted ani písmenko...
faktur: č. 046/2019 – vystavené dne 17.5.2019 na počet 3 ks vstupenek v hodnotě 4.770,-Kč č. 048/2019 – vystavené dne 27.5.2019 na počet 2 ks vstupenek v hodnotě 3.180,-Kč
žádám o vrácení penez za 5ks vstupenek na můj účet a 3 ks na účet p. Vejvody, který také platil vstupenky, jen objednávka byla z mho emailu
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Změna jednatele nebo majitele nemá žádný vliv na závazky společnosti. Společnost je i nadále povinna vrátit spotřebiteli peníze
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.