Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
tímto podávám stížnost na zaměstnance Kauflandu v Opavě, pobočka Olomoucká ulice a žádám zároveň o náhradu škody za zničený nákup.
Dne 24.1. 2015 jsem v ranních hodinách cca. 8:30-9:00 navštívila jíž zmíněnou pobočku, hned poté, co jsem byla na nákupu v Albertu, který sousedí s Kauflandem. Jelikož jsem měla u sebe nákup z předchozího obchodu, nechala jsem ho uschovat na Informacích pobočky Kaufland. Starší Paní, která ten den měla službu na Informacích, jsem předala svůj čistý nákup v bílé tašce Albert, ta mi tašku převzala, utáhla a nesla ji do boxu na úschovu tašek.
Mou tašku nejdříve dala na okraj boxu a když viděla, že se tam taška zasekla, násilně ji zatlačila do boxu dál, v tu chvíli ani mě nedošlo, co by mohlo následovat. Šla jsem si zakoupit potřebné zboží, cca. za 5 minut jsem si šla tašku vyzvednout a když mi paní podávala nákup, z tašky již kapala smetana, zakoupená v předchozím obchodě, která jejím zaviněním v tašce praskla a poničila tak celý nákup. Tašku mi podávala přes pult, vesele z ní vytékala smetana nejen na zem, ale i na můj kabát a předala mi je slovy: "Paní, něco vám z toho teče." k mému úžasu jsem rozbalila na vedlejší lavičce tašku a v ní byly propichnuté obě dvě smetany, které jsem zakoupila v Albertu, čili půl litru, lepící, bílé tekutiny, která mi prolila celým nákupem, podotkla jsem "to snad není pravda, nákup byl v pořádku, když jsem vám ho předávala!", prodavačka mi na to jen pokrčila rameny, následně mi se znechuceným obličejem postavila na pult rozprašovač (předpokládám s vodou) a ubrousky a řekla: "utřete si to", příjde vám toto chování normální? Předám vaší zaměstnankyni nákup zakoupený v jiném obchodě zcela v pořádku a ona mi ho vrátí v dezolátním stavu a ještě s nafučeným obličejem, protože ji smetana kapala při předání na pultovou desku? Jelikož jsem neměla čas na hádky a zdržování se s vysvětlováním na vedení této pobočky, polkla jsem svou zuřivost, utřela jsem si na vedlejší lavičce kabát plus asi půlku nákupu, ovšem když jsem zjistila, že mám totálně polité i nové kalhoty zakoupené v onom předchozím obchodě, navíc rozbitou uspornou žárovku, zničené pečivo. Došla mi trpělivost a řekla jsem si, že na toto už napíšu stížnost. Toto se mi totiž na této pobočce nestalo poprvé, již předtím jsem párkrát měla pomačkané pečivo, což jsem si říkala, že je zbytečné dělat kvůli prkotině rozruch. Slité kalhoty za 450Kč + pečivo + 2 smetany, které paní promáčkla a žárovka za 230kč si myslím, že už je dostačující celková cena tohoto nákupu a chování vašeho zaměstnance je důvod k tomu, abych tuto stížnost podala, myslím si, že když už paní věděla, že když ji předávám tašku v pořádku a vrací mi ji potlipanou, muselo ji dojít, že je vina na její straně a dle toho se také chovat. V připadě, že mi nevěříte, vše si můžete překontrolovat na kamerách, které jistě máte nejen na této části kauflandu, takže bude zřejmé, že jsem přišla s čistou taškou a odcházela se zničeným nákupem.
Co bylo pro mě dalším šokem byl přístup uklízečky, která hudrovala (nadávala), že musí po mě politou podlahu vytřít. A tak se ptám, neměla jsem třeba ještě jako váš dosavadní zákazník vytřít po sobě ještě i podlahu i přesto, že vina nebyla na moji stráně?...
Jak jsem již opakovala nejsem konfliktní typ, celou situaci jsem v tu chvíli sice se zuřivostí, ale rozdýchala, šla jsem si zakoupit smetany nové a až po cestě domů jsem se rozhodla, že to tak nenechám. Taktéž na kamerách se můžete přesvědčit o tom, že nejdříve zacházim se svou táškou a v levé ruce držím průhlednou tašku s čoko. rohlíky z Alberta, zacházím do Benu lékárny, kde dělá moje švagrová a tu jsem poprosila aby mi konkrétně čoko. rohlíky u sebe uschovala, protože vím a jak jsem již opakovala výše, pečivo je vždy v tašce po uschování v tašce zmačkané a zničené. Z toho vyplývá, že se snažím i přesto, že to není má povinnost, vyřešit si tyto situace se zničenými nakupy po svém.
Nechci nikomu dělat žádnou problémy, ani nežádám potrestání konkrétní osoby, kterou musíte podle rozpisu služeb dohledat (v afektu jsem si nezapamatovala jméno), jediné co žádám, je za onen nákup náhradu škody, kalhoty byly nové, pečivo nepoužitelné, smetana taktéž! Jak říkám párkrát jsem podobnou situaci vyřešila jinak, ale toto už je moc.
Tento email rozesílám na více míst a mám sto chutí ho vyvěsit i jeho obsah na internetu k nějakým recenzím ohledně této pobočky.
Vše co jsem zhora uvedla je jistě zřetelné na kamerových záznamech dané pobočky, žádám vás tímto o jejich shlédnutí, vyjádření a následné uhrazení škod ve výši 800 Kč. Na záznamech z Kamer hledejte v udanou hodinu paní v černé kabátě nad kolena, hnědým kožíškem u zipu, černé vlasy, černé kalhoty a černá taška přes rameno.
Hezký den s pozdravem,
Zuzana
Náhrada škody
|
Tweet |
Vyžadují-li to okolnosti případu nebo zvyklosti soukromého života, je každý povinen počínat si při svém konání tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo na vlastnictví jiného. Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.
V tomto případě je tedy nutné prokázat vznik škody a její výši.
Společnost nám sdělila, že stížnost byla vyřešena přímým kontaktem se zákazníkem. Stížnost tedy uzavíráme.