Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včera 26.4.2022 ve 14.11. jsem si koupila V české Třebové jízdenku Regiojetu a měla odcestovat z České Třebové Do Zlína. Vlak měl zpoždění 25 minut. Přestup měl být v Olomouci. Z vlaku jsem hned šla na autobus, který nedojel. Volala jsem si i na Regiojet informace, ale slečna mi nebyla schopná říct, kdy spoj jel. Musela jsem si zakoupit novou jízdenku.
Marie Pavelková
Žádám Vás o vrácení peněz. Můj účet je 1994606002/5500.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.