Společnost


Alpha Internet Services GmbH

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57195Neoprávněně naúčtovaný poplatek 4992,-kč za členství + žádost o pomoc při zrušení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2022, před 3 lety

Barbora Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím o pomoc, dnes si výše uvedená společnost místo 500,-kč měsíčního poplatku za službu odečetla 5398,-kč. Společnosti jsem napsala, aby peníze okamžitě vrátila, že ruším svou registraci v této společnosti.
Odpověď jsem nedostala, bohužel jsem zjistila, že je nás takových více, že se jedná o podvod.

Zdvořile prosím o pomoc z Vaší strany.
Mnohokrát děkuji!
Barbora Novotná


Produkt

registrace v seznamce 50slove


Požadované řešení

Požaduji vrácení částky a zrušení členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2022 11:37, před 3 lety

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. Výpověď musí být dle obchodních podmínek společnosti provedena faxem. Adresa společnosti: Alpha Internet Services GmbH, Landstraßer Hauptstraße 71/2, 1030 Wien, Austria

Fax: +43 (0) 512 2191 00665

Zrušení musí obsahovat následující informace pro identifikaci uživatele: e-mailovou adresu (se kterou se uživatel zaregistroval) a uživatelské jméno. Měla by obsahovat také následující informace: jméno a příjmení, adresa, důvod ukončení. Výpověď musí být osobně podepsána. Veškeré zrušení bude písemně potvrzeno operátorem na e-mailovou adresu dané při registraci. V případě pochybností musí účastník prokázat, že poslal výpověď nebo obdržel potvrzení o ukončení.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Rakousku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 21:46, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.