Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě objednávky č. 23812 ze dne 26.3.2022 jsem dne 29.3.2022 obdržel balíček Elektrická ruční pila BRENCHIE +Náhradní beterii + náhradní řetěz.
Protože po krátké době používání (cca 15 min) jedna baterie nefungovala, zaslal jsem firmě 7.4.2022 reklamaci. Po určitých periperiích týkajících se správnosti používaného formuláře jsem dne 14.4.2022 obdržel baterii novou. Při jejím odzkoušení jsem nabyl dojmu,že mně firma vrátila tu vadnou baterii. Nechal jsem ji na nabíječce asi 2,5 hod a nic se nezměnilo - pila s touto baterií nefunguje, přitom při napojení na nabíječku svítí zelená kontrolka.
Tuto skutečnost jsem firmě oznámil v reklamaci 15.4.200. K tomuto oznámení jsem přiložil vyplněné 2 formuláře a očekával jsem, že si vyberete ten správný a požádal jsem je o sdělení, jak mám dále postupovat. Po Velikonocích dne 19.4.2022 jsem firmě Rumble stories vrátil celý balíček s vysvětlujícím dopisem a reklamací na příslušném formuláři. S ohledem na zcela nevyhovující způsob první reklamace jsem žádal o vrácení peněz.
Od té doby na mé urgence mně firma jen zasílá dispozici: pro urychlené vrácení peněz popřípadě vyřízení reklamace či výměny zboží využijte formulář, který najdete zde: https://nakupdarek.cz/formular-pro-vraceni-penez/ - ten jsem jimposlal se zbožím.
Brenchie Mega balíček vč. náhradní baterie a náhradního řetěz
Vrácení peněz na můj účet, číslo jsem uvedl na vyplněném formuláři zaslaném firmě.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitelprávo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.