Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Po telefonickém hovoru jsem dostala nabídku na nespecifikované zboží, které nejde popsat, protože nikdo není, ale jednalo se o vitamíny. ....Když přišla první dávka,samozřejmě na vyzkoušení.....vše bez poplatků. Bohužel jsem musela nabídku odmítnout....nebylo k tomu vůbec nic....jak se to užívá a hlavně co to obsahuje......Chyba byla v tom ,že bylo řečeno v telefonickém hovoru. že nabídka jde zrušit, ale nebylo vůbec kde......žádný telefon ani kde napsat....21.1.2020 jsem obdržela údajné vitamíny....a ještě tého dne ...doporučeně vrátila ,samozřejmě vše jsem zdokumentované .....Ludmila Šeděnková
Vůbec nic o tom nevím
Ukončení smlouvy, 21.1.2020......jsem vše odeslala nazpět a doporučeně....vrátila jsem í to co bylo údajně zadarmo....nic jsem si nenechala....další nabídky jsem nedostala....
|
Tweet |
Úvodem chceme spotřebitele upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem, přičemž my jsme pouze zprostředkovatelé této komunikace. Z tohoto důvodu nemůžeme zrušit poplatek, objednávky a ani vyřazovat zákazníky z databáze. S požadavkem však budeme společnost kontaktovat.
Smlouvu je dle společnosti možné vypovědět i telefonicky, avšak dle našich zkušeností není tato výpověď vždy respektována.
Pro lepší důkaz o vypovězení smlouvy doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o. písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Výpověď lze s žádostí o vymazání z databáze poslat společně.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.