Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zasílala jsem reklamaci na výše uvedenou společnost týkající se vyúčtování elektřiny za období 22.11.2021 - 6.12.2021, kde mi účtují DPH (ačkoli, jak jste mi psali, DPH bylo za uvedené měsíce odpuštěné). Faktura je vystavena 19.4.2022. Splatnost je 3.5.2022, zatím jsem neplatila.
Faktura za období 6.12.2021 - 31.12.2021 mi byla doručena již v lednu s danitelným plněním 31.12.2021 bez DPH. Nechápu tedy, proč období před tímto mi účtují až nyní. Odepsali mi, že prováděli interní přepis na mé jméno (původně bylo na manžela). Argumentují tím, že fakturu vystavili v roce 2022 a DPH nelze odečíst. Moc děkuji za případné řešení. Jungvirtová J.
Faktura - daňový doklad 2204587
Prosím o řešení. Fakturu bych zaplatila bez DPH. Nejsem ochotna jim platit něco, co vláda schválila, aby lidem ulehčila.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
V případě sporu s dodavatelem se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je oprávněn řešit spory ze smlouvy mimosoudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.