Společnost


Rodinná energie a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57204Reklamace vyúčtování elektřiny 2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2022, před 3 lety

Jaroslava Jungvirtová

Znění stížnosti

Dobrý den, zasílala jsem reklamaci na výše uvedenou společnost týkající se vyúčtování elektřiny za období 22.11.2021 - 6.12.2021, kde mi účtují DPH (ačkoli, jak jste mi psali, DPH bylo za uvedené měsíce odpuštěné). Faktura je vystavena 19.4.2022. Splatnost je 3.5.2022, zatím jsem neplatila.
Faktura za období 6.12.2021 - 31.12.2021 mi byla doručena již v lednu s danitelným plněním 31.12.2021 bez DPH. Nechápu tedy, proč období před tímto mi účtují až nyní. Odepsali mi, že prováděli interní přepis na mé jméno (původně bylo na manžela). Argumentují tím, že fakturu vystavili v roce 2022 a DPH nelze odečíst. Moc děkuji za případné řešení. Jungvirtová J.


Produkt

Faktura - daňový doklad 2204587


Požadované řešení

Prosím o řešení. Fakturu bych zaplatila bez DPH. Nejsem ochotna jim platit něco, co vláda schválila, aby lidem ulehčila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2022 10:09, před 3 lety

Pokud se spotřebitel domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

V případě sporu s dodavatelem se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je oprávněn řešit spory ze smlouvy mimosoudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 13:36, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.