Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#57207Porušení obchodních podmínek, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2022, před 3 lety

Sabina Novotná

Znění stížnosti

Již po třetí posílám nefunkční Notebook Lenovo na opravu, kdy sice v popisu opravy stojí vyměnění MB a přeinstalovaný OS, ale jistě se nic nestalo, a ani neopravilo, neboť byl i stejně zabalený. Stejná chyba se opakuje již pokaždé, co doma spustím NTB. Stejná chyba, tzn. zamrzlý NTB po 10 min. používání, a jak to jinak mám rozjet než tvrdým restartem. Ani po hodině čekání se totiž nedočkám "rozmrznutí".. Navíc se k tomu přidalo nesnesitelné hučení a odpojení/nefunkčnost klávesnice.

Po 3. reklamaci mi bylo sděleno, že na softwarové vady se záruka nevztahuje. Dle obchodních podmínek, které zvěřejňují se o tomto bodě nic nepíše. Dle § 2161 odst. 1 a § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; § 13 a § 24 odst. 7 písm. l) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je jasně uvedeno, že mi prodejce má zaručit bezvadovost výrobku.

Po zákaznické lince nebylo nic vyřešeno. Bylo mi vzkázáno ať si stěžuji "jinde" a ukončen hovor.


Produkt

NB Lenovo V15-ADA


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2022 10:28, před 3 lety

Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud (sp. zn. 33 Cdo 2979/2012). Dle jeho rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 13:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.