Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě objednávky č. 23812 ze dne 26.3.2022 jsem dne 29.3.2022 obdržel balíček Elektrická ruční pila BRENCHIE +Náhradní beterii + náhradní řetěz.
Protože po krátké době používání (cca 15 min) jedna baterie nefungovala, zaslal jsem firmě Rumble stories, s.r.o. 7.4.2022 reklamaci. Po určitých periperiích týkajících se správnosti používaného formulaře jsem dne 14.4.2022 obdržel baterii novou. Při jejím odzkoušení jsem zjistil že pila s touto baterií nefunguje,následně jsem zjisti, že i náhradní baterie má závadu - i při částečném vybití svítí zelená kontrolka.Tuto skutečnost jsem firmě oznámil v reklamaci 15.4.200.
Od té doby neustále urguji vyřízení reklamace, nemám pilu ani peníze a nemám ani důvěru k této firmě. Na mé urgence mně neustále firma reaguje takto:
pro urychlené vrácení peněz popřípadě vyřízení reklamace či výměny zboží využijte formulář, který najdete zde: https://nakupdarek.cz/formular-pro-vraceni-penez/
Vyplněný formulář jsem však zaslal v balíčku se zbožím a také mailem.
Elektrická ruční pila BRENCHIE +Náhradní beterie + náhradní řetěz
Požaduji vrácení peněz na můj účet uvedený ve formuláři- pro vrácení peněz, který jsem firmě 2x zaslal.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nás informoval, že záležitost byla vyřešena vrácením peněz. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.