Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám nemilou zkušenost s touto firmou. Z důvodu hledání nové práce jsem chtěla využít jejich služeb pro kvalitní životopis. Při potvrzování jednorázové platby (41,99 Kč) za životopis jsem se nevědomě upsala k předplatnému (649,99 Kč).
- předplatné se mi strhlo z účtu bez jakékoliv informace (např. na e-mail)
- po zjištění, že platba byla stržena bez mého vědomí, jsem psala e-mail o zrušení předplatného (odpověď měla být do 24 hodin) nikdo mě nekontaktoval, po dalším e-mailu to stejné
- na webových stránkách žádný telefonní kontakt
- odkaz na zrušení předplatného na stránkách bez jakékoliv pomoci za 30 sekund pomocí e-mailu (používám dva e-maily), ani jeden e-mail web nezná a neuznává že je někdo zaregistrovaný, tudíž nejde "profil" zrušit online
Byla bych velice ráda za pomoc postupu výše uvedeného zrušení předplatného.
Budu ráda za každou radu, popřípadě kontakt, na koho se obrátit.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Spotřebitel by měl být při uzavření jakékoliv smlouvy informován o ceně služby, v opačném případě se jedná o porušení povinnosti prodávajícího, který by poté nemusel mít nárok cenu služby požadovat.
Spotřebiteli doporučujeme smlouvu vypovědět. Výpovědí nedochází k uznání dluhu, spotřebitel tak může i nadále rozporovat existenci závazku nicméně výpovědí se vyvaruje dalších poplatků (po uplynutí výpovědní doby).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.