Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
Opakovaně jsem obtěžována firmou Stander s tím, že mi jsou zasílány nabídky výrobků, které jsem odmítla již při první zásilce.
Jsou vystavovány faktury na odmítnuté zboží.
S firmou jsem projednala na zákaznické lince , a mailem na helpStander.eu již dne 4.1.22, kde jsem žádala že žádám aby mi nebyly zasílány žádné další vaše výrobky.
Znovu bylo telefonicky projednáno dne 17.3.2022 s p. T., která mi potvrdila do telefonu, že je moje stížnost zapsána a že nemusím obálku s věcmi vracet a že je věc tímto vyřešena.
Opět dne 27.4.2022 teĺefonicky řešena moje stížnost (s p. H.), že ačkoliv bylo p. T. potvrzeno, že je věc vyřešena, tak mi byla poslána faktura na úhradu zásilky, kterou jsem odmítla a že jsem odmítla již v lednu zasílání jakýhkoliv výrobků.
Pokud by došlo k dalšímu obtěžování Vašimi zásilkami a urgencemi k úhradě, předám celý případ na Policii ČR a na česká Media ke zveřejnění, jakým způsobem obtěžujete zákazníky neustálými nabídkami, o které nemá zákazník zájem.
Prosím o potvrzení přijetí mojí stížnosti,
Děkuji Žižková
nevyžádané nabídky zboží od Stander sp. z o.o.
Přestat zasílat nabídky zboží a přestat zasílat fakturace a urgence !
M. Žižková, Benešov
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., ideálně doporučeným dopisem s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu poté bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy (nebo výpověď smlouvy) zašle prokazatelnou formou, stačí poté doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.
Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.