Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#5722Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2015, před 10 lety

Martin Nejman

Znění stížnosti

U spspolečnosti Euronics ČR a.s. jsem dne 25.1.2015 zakoupil usb wifi dongle v ceně 499 kč. Při dnešní reklamaci na pobočce Euronics Vysočanská kde zboží bylo zakoupeno,prodavač vyzkoušet již zmíněný usb wifi dongle na televizi Hyundai, která se nacházela v obchodě. Prodavač se skrz wifi dongle napojil na veřejnou wifi síť a se slovy ať přinesu celou televizi mě poslal domů. Na mé televizi Hyundai se tento dongle nechce připojit na wifi síť i když mám plný signál ale v obchodě to šlo. Tudíž prodavač uznal svůj názor a nárok na reklamaci mi byl odmítnut. Přece nepovezu autobusem přes celou Prahu televizi jen aby si byl prodavač jistý že to opravdu nejde. Prosím o radu jak tento spor vyřešit. Děkuji.


Produkt

Wireless USB Dongle-for Hyundai Smart TV


Požadované řešení

Vrácení hotovosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2015 17:25, před 10 lety

Prodávající odpovídá za to, že věc při převzetí má ujednané vlastnosti a hodí se k uváděnému, příp. obvyklému účelu. Záleží tedy, k jakému použití byl výrobek deklarovaný. Pokud byl určený pro všechny typy televizí, případně pro daný typ, a tento účel neplní, může spotřebitel uplatnit reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí (v takovém případě doporučujeme trvat na odborném posouzení) a požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a prodávající mu vrátí zaplacené prostředky. Pokud výrobek není určený k použití s daným typem televize a bylo to předem deklarováno, nejedná se o vadu a spotřebitel nevzniká nárok z vadného plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 11:11, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.