Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57226Nepříjemná prodavačka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2022, před 3 lety

Helena Valentová

Znění stížnosti

Dobrý den,včera 27.4.2022 cca kolem 16:00 jsem navštívila Penny v Karviné v centru S1.Koupila jsem si poslední 4 mléka kde byla cena 11,90 v rámci super středy.Cenovka byla přímo nad mlékem.Když jsem stála u pokladny,prodavačka byla nepříjemná už na paní přede mnou.Došla jsem na řadu a obořila se na mě,že tohle mléko není v akci.Upozornila jsem ji na cenovku nad mlékem což mi bylo vyvráceno.Prodavačka si trvala na svém aniž by se šla podívat,že to tak opravdu je.Jelikož jsem to nechtěla již řešit a dohadovat se s opravdu s NEPŘÍJEMNOU pokladní ,která se ani neusměje ,mléko za 18,90 jsem si vzala.Paragón ,ani body na plyšáky jsem nedostala takže číslo pokladní opravdu nevím.Já sama jsem obchod měla a zákazník byl vždy pro nás důležitý .Děkuji za kladné vyřízení


Požadované řešení

Požadují paní pokladní domluvit a vysvětlit ji,že komunikace se zákazníky je opravdu důležitý .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2022 11:16, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 13:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.