Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,včera 27.4.2022 cca kolem 16:00 jsem navštívila Penny v Karviné v centru S1.Koupila jsem si poslední 4 mléka kde byla cena 11,90 v rámci super středy.Cenovka byla přímo nad mlékem.Když jsem stála u pokladny,prodavačka byla nepříjemná už na paní přede mnou.Došla jsem na řadu a obořila se na mě,že tohle mléko není v akci.Upozornila jsem ji na cenovku nad mlékem což mi bylo vyvráceno.Prodavačka si trvala na svém aniž by se šla podívat,že to tak opravdu je.Jelikož jsem to nechtěla již řešit a dohadovat se s opravdu s NEPŘÍJEMNOU pokladní ,která se ani neusměje ,mléko za 18,90 jsem si vzala.Paragón ,ani body na plyšáky jsem nedostala takže číslo pokladní opravdu nevím.Já sama jsem obchod měla a zákazník byl vždy pro nás důležitý .Děkuji za kladné vyřízení
Požadují paní pokladní domluvit a vysvětlit ji,že komunikace se zákazníky je opravdu důležitý .
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.