Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5723Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2015, před 10 lety

Jana Kaláčová

Znění stížnosti

Dne 16.12.2014 jsem si objednala zboží z internetového obchodu levnezbozi.eu a ve stejný den zaplatila částku převodem 1583 Kč. Zboží stále není dodáno. Prodejce jsem 3 x kontaktovala emailem, bez reakce a telefon nikdo nezvedá. Doufám, že došlo pouze k prodlení dodání mého zboží z důležitého, mně neznámého důvodu a věřím v solidní přístup ze strany prodejce a brzké vyřízení mého požadavku.


Produkt

Kulma Babyliss PRO BAB 2665E


Požadované řešení

Požaduji okamžitou reakci ze strany prodávajícího a dodání zboží do max. 14 dnů, jinak požaduji navrácení finanční částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2015 16:08, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).

Pokud subjekt neměl v úmyslu zboží dodat a existuje-li více poškozených, je možné se také ohlásit na Policii. V případě, že by bylo se subjektem zahájeno trestní řízení, bylo by možné požadovat náhradu škody v jeho rámci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 13:29, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.