Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
11.12.2020 se mělo uskutečnit představení Moje hra v hlavní roli s panem Bartoškou. Toto představení bylo kvůli Covid 19 několikrát přeloženo, poslední termín měl být 12.3.2022, ale představení se neuskutečnilo.
Prosím o zaslání peněz zpět na účet. Jedná se o vstupenky: Kód lístku
36057fb98a734db39a7c9934007bc57e a Kód lístku
182d365aacd94a618f660fe02f40e216.
Je mi líto, že toto divadlo neproběhlo, neboť jsme se na pana Bartošku hodně těšili.
Děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.
S pozdravem Janina Ptaková
viz. výše
Prosím o vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u podnikatele objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl u živnostníka Rostislava Meiera zjištěn úpadek. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 07.02.2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B366ADB6C364EE05333F21FAC7862) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.