Společnost


Rostislav Meier

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57236Neuskutečněné představení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2022, před 3 lety

Janina Ptaková

Znění stížnosti

11.12.2020 se mělo uskutečnit představení Moje hra v hlavní roli s panem Bartoškou. Toto představení bylo kvůli Covid 19 několikrát přeloženo, poslední termín měl být 12.3.2022, ale představení se neuskutečnilo.
Prosím o zaslání peněz zpět na účet. Jedná se o vstupenky: Kód lístku
36057fb98a734db39a7c9934007bc57e a Kód lístku
182d365aacd94a618f660fe02f40e216.

Je mi líto, že toto divadlo neproběhlo, neboť jsme se na pana Bartošku hodně těšili.


Děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.

S pozdravem Janina Ptaková


Produkt

viz. výše


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2022 13:47, před 3 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u podnikatele objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl u živnostníka Rostislava Meiera zjištěn úpadek. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 07.02.2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B366ADB6C364EE05333F21FAC7862) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 14:06, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.