Společnost


Pěkný dům s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5724Nedodání zboží po zaplacení objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2015, před 10 lety

Jan Keller

Znění stížnosti

Před nákupem jsem několikrát do firmy volal, protože na e-maily nikdo nereagoval. Bylo mi řečeno ať objednávku udělám prez e-shop (www.classen-shop.cz) a zaplatím. Zboží však po uplinuté lhůtě nedorazilo. Na e-maily opět nikdo nereagoval a nikdo už ani nebere telefon.


Produkt

Obložková zarubeň na stávající železnou zárubeň - Ořech, kód: oblzar


Požadované řešení

V nejlepším případě bych rád dostal objednané zboží nebo alespoň peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2015 16:22, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).

Odehrála-li se platba online, doporučujeme spotřebiteli prostudovat možnost tzv. chargebacku (https://www.dtest.cz/clanek-3491/esc-jak-ziskat-penize-zpet-od-neferoveho-obchodnika).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 12:36, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.