Společnost


NBS Trading Inc.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57240Padělek parfému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2022, před 3 lety

Kateřina Regnerová

Znění stížnosti

Objednala jsem si parfém. Dle jejich nabídky, popisu i fotografie šlo o 90 ml Opium značky Yves Saint Laurent. Obdržela jsem jiné flakony, bez popisu, velkého smradu. Parfému Opium neodpovídalo vůbec nic.


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz a odevzdání 4 flakonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2022 09:38, před 3 lety

Jestliže zboží neodpovídá objednávce, může jej spotřebitel reklamovat. Vzhledem k tomu, že se domníváme, že zboží není poškozené, může spotřebitel uplatnit i právo na odstoupení ve 14denní lhůtě od převzetí zboží. Pokud by poškozené bylo, považujeme za vhodnější reklamaci, neboť u ní by prodávající musel prokázat, že zboží poškodil zákazník, zatímco u odstoupení od smlouvy by musel zákazník prokazovat, že zboží nepoškodil.

Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.

Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 22:01, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.