Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57246Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2022, před 3 lety

Ing. Zdena Kubanová

Znění stížnosti

26.1.2022 telefonát STANDER s nabídkou zaslání vzorků produktů zdarma. Po obdržení této bezplatné zásilky 7.2.2022 telefonické zrušení dalšího, již hrazeného zaslání produktu. 8.3.2022 byla dodána zásilka neobjednaného zboží s vloženou fakturou za 999,- Kč. Zásilku jsem vrátila doporučeně s dodejkou na adresu STANDER, ul Bodycha 87, 05-816 Reguly, Warszava, Polska s průvodním dopisem o neoprávněnosti nevyžádané dodávky a žádostí o okamžitém ukončení dodávek. Na vrácené dodejce je uvedeno datum převzetí 30.3.2022 a podpis přebírající. Průvodní dopis jsem rovněž zaslala společnosti mailem, ale bez odezvy STANDER.27.4.2022 přišla upomínka na neuhrazenou fakturu (vráceného zboží neexistující objednávky) včetně poplatku z prodlení. Zákaznické centrum telefon nezvedá.


Produkt

Produkty: APPLECDER+ CBD (SCA) 1+1 za cenu 999,-Kč


Požadované řešení

Požaduji storno faktury, která byla vystavena neoprávněně a odstranění mé osoby z jejich databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2022 11:16, před 3 lety

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Spotřebitelka správně kontaktovala společnost doporučeným dopisem s dodejkou - v případě sporu nyní bude mít důkaz o tom, že smlouvu (minimálně) do budoucna vypověděla.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 23:08, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Na adrese www.evropskyspotrebitel.cz najdete více informací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.